Kimau, "Almost Black Panther"
Hög tid att Kimau får en egen bildtråd tycker jag! Även om jag inte lägger upp bilder så ofta så kan det ju vara kul om han får en egen ^^
Han är iaf Black hooded, rex dumbo och kommer från Fjordell's Black & Blue kull ->
Börjar med någon bild på honom då han var lite yngre :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Så galet söt.. äntligen fick jag min efterlängtade dumbo!!
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Hur man vet vem av ens råttor som "bråkar" mest? Ptja.. det är ganska lätt att lista ut när alla råttor har småsår över hela kroppen förutom EN! *lol*
Här är han iaf tillsammans med Swiffer, busiga och poppiga grabbar båda två :p
_
worlds most cutelishious face..
_
Riktigt typisk bild..
Jag som vill klappa och klia bakom öronen och han som tar fast fingrarna å biter på dem ;)
_
Ååh, fina grabben!
Låter som att han lever upp till sitt namn… en riktig liten panter? 
Å så lite nyare bilder nu då han blivit äldre! Här tillsammans med världens goaste hane Heliodor <3
_
#6 Haha ja ungefär! ;D
_
"Tjockat på sig" lite nu :)
_
Som sagt .. han älskar fingrar *tss*
_
Sista bilden för denna gång, en riktigt oskyldig råtta eller hur..
_
Jag tror ju nästan att det är Vincent jag ser på bilderna! Han älskar för den delen också fingrar, och är alltid den som ska slicka rent händerna och hela ansiktet på varenda person han kommer åt.
Gah, hur kan tiden gå så fort att småttingarna blivit sådär stora?! Känns ju som att det var igår jag höll 10 rosa små korvar i en och samma hand. 
Ja då vet jag vart besattheten av fingrar kommer iaf ;p
Tiden går alltid fortare än man tror, trots att man vet att den går fort. Han är snart ingen bebis längre..
_