Mat tjuven Alice ^^
Igår satt jag och åt kex och märkte helt plötsligt att ett av mina kex var borta och idag kom jag på Alice med att försöka stäla en av mina mackor xD hittade mitt kex i blomkrukan där hon lägger allt hon får tag på ^^ Så nu har hon fått en bit macka med skinka på ^^
har era rådisar något gömställe för stöldgods??
Ovanpå ventilerna vid ett element, en hörna under soffan, vrår i soffan (mellan sittdynor osv), under några bokhyllor, en fönsterbräda, och så på olika ställen i buren. :)
Har en såndär röd tygpåse KUSINER eller något heter de. Där har vi ett skafferi o gömmer allt
// Stephanie och hårbollarna 
När jag ska städa buren så hittar jag alltid deras trähus helt fullpackat med gammal mat, usch.
I can't drown my demons, they know how to swim.
Extra härligt när syrran har lagt in sin äppelskrutt som de sedan har gömt… Hittar en brun mjuk sak.. Myysigt värre B)
#4 Jag brukar lägga in äpplen till dem som det är lite kvar på, men dem äter upp allting, tom pinnen :p
#4 haha vad äckligt mina äter upp fruktköttet men lämnar skal, kärnhus och pinne ^^
#5&6 mja men speciellt äckligt när hon inte säger att de har fått frukt ._____. så ligger det där i några dar D:
#5 mina lämnar pinnen, tror jag iaf ^^ om inte syrran drar bort den innan för de brukar jag göra :3
#6 mja kärnhus och skal är äckligt, det lämnar vi kvar på allt, som majs, gurka, ärtor :o
#7 När mina råttor äter ärtor så suger dem i sig innehållet och lägger tillbaka skalet i skålet xD.
#7 jag brukar låta skalen ligga så äter hon dem dagen efter när de är torra och knapriga xD Hon är lite knäpp ^^
#7 Haha mina äter också bara innehållet på ärtor och majs. Fast inte Horsea dock så det blir teamwork;)
haha ja råttor eller ja djur överhuvudtaget är ju knäppa xD
Haha ja xD