Fjordell's råttor
Tänkte, what the heck - jag snor idén om att göra en gemensam bildtråd för alla mina råttor, istället för att låta varje flock ha egna trådar.
Såå… here we go!
Sen har vi smäckra lilla damen Aili.
Hon är en slät silver mink eubk, dumbo. Just nu 8 månader gammal, och är mamma till Black and Blue-kullen.
Och så har vi förstås en nybadad Amazing Blue Bolt "James", som kommer från Black and Blue-kullen.
e. Vincent u. Aili
Han är en slät blue hooded, dumbo. Just nu 8 veckor gammal.
Jag hann inte ta bilder på alla, så bilder på resten kommer under morgondagen!
Och så tuffingen Vincent, som ska vara överallt och ingenstans samtidigt. Inte rädd för något! Pappa till Black and Blue-kullen.
Han är en rexad black bareback mm, dumbo. 6 månader gammal.
Underbara lilla Blazing Blue Sky "Skye", kommer likt brorsan James också från Black and Blue-kullen. Hon har dock vuxit något förfärligt snabbt de två senaste veckorna så hon är aningen underviktig i dagsläget, så här ska gödas!
Hon är en rexad blue irish mm, dumbo. 8 veckor gammal.
Så fina :)
#11 Gud så sött! :)
Mvh. Sanne & Djuren
#11 Vilken söt bild:)
#11 Men ååååh ge mig! 
#10# har fin blå färg tycker jag.
#16 hon är superfin! hon har dock blivit lite mörkare nu, otroligt läcker!
Jättefina!
#20 Charmig! 
#21 Jag är otroligt glad att jag har henne, hon är verkligen speciell! Otroligt lugn och fin :)
<3 Skye <3
#36 Hon har fått många på fall under sitt än så länge korta liv, och det är helt förståeligt för hon är minst lika underbar som hon ser ut! 
Underbara bilder

#39 Hon växer ju så det knakar.
#40 Tack!
#41 Åhja, det gör hon! Hon verkar trivas och må bra, äter som en häst och sover alltid nerbäddad längst ner under "tanterna" i sputnikarna. Och det ligger verkligen bara sanning i att hon har tonvis med spring och bus i benen. 
Du tar såna fantastiskt fina bilder!
(fast det kanske inte är så svårt med så fina råttor?
)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Men tack! :D Innan har jag varit för lat och bara använt den inbyggda blixten… Men nu har den externa blixten kommit fram igen, så blir (enligt mig) lite trevligare bilder när ljuset studsar i taket istället för rakt på.
Men jag vågar verkligen påstå att det är mina pälsklingar som gör bilderna sevärda. <3
Undbara råttor, och bilder!
OT: Vad för extern blixit har du?
Mvh. Sanne & Djuren
De är underbart fina!
Tusen tack till er!
#52 En Speedlite YN560, billig och skitbra!