S: Rattata
- födelsedatum: 16/7-2012
- färg, teckning o hårlag: Agouti hooded mm, slät, toppörad
- kön: Hona
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 12 / 11
- faderns namn, födelsedatum, vikt: Leon, 10/2-2011, 646 g
- moderns namn, födelsedatum, vikt: Silje, nov. 2011, 356 g
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Syftet med paringen var för att få vidare temprament, hälsa och för att få fram blåbärare.
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Rattata är busig, men har tid till att mysa ibland. Hon är ju bebis fortfarande.. Introducerades med min honflock för ca. en månad sedan utan problem. Har varit tingad sedan hon var liten, men personen drog sig nu ur.
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 150 kr, kommer reggas i SRS när jag får papprena
- ort där råttan/råttorna finns: Arboga, men åker till Örebro ibland
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): PM:a här eller maila liseeng@hotmail.se
- Om annonsen ska vara låst eller ej: ej låst
Bilden är från när hon var liten, nya bilder kommer under morgondagen.
// Lise
When nothing goes right, go left!
Neej vad synd att jag bor i Sthlm :-(
Nämen. Nu blev jag ju sugen igen. Skulle ju vara så kul om Horsea fick någon i samma ålder att busa med plus att dom är syskon….. Och så är det ju lite tomt i buren efter Peachs bortgång också…
Mohaha. Livsfarligt att lägga ut sånt här Lise;)
#2 : Måste säga att det är skitkul med syskon. Älskar jag har ben och kasey som är syskon! dom är oåtskiljaktiga ! <3
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
#2 Hahaha, ja jag hade gärna haft kvar henne då hon är underbar på alla sätt och vis, men jag har alldeles för många syskon och det funkar inte i avel i slutändan 
Som #3 skriver har jag märkt att syskon kan bli oskiljaktiga, det är Leon och Lennon 
// Lise
Hon är otroligt söt! :)
#5 Hon tackar 
// Lise
man blir ju bra sugen…..:P
#7 Hon säger här att hon gärna vill flytta till dig… 
// Lise
#8 inte kan jag svika henne ;) Horsea vill gärna träffa syrran igen.
#9 Haha 
Tråden kan låsas 
// Lise