Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 2338 ggr
_tess_
0

(S) Jenny-bur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jenny-bur
Köpte den från zooplus nu i sommar för strax under 1000-lappen. Jag säljer den med alla tillbehör (ett stort plaströr med kedjor för upphängning, vattenflaska, matskålar, toalåda, två Ferplast hyllplan) + en Sputnik XL, för 500 kr.
Mått: 80 x 50 x 79 cm

Buren är i fint skick, det enda att anmärka på skulle vara att "klämmorna" man hakar fast gallret i botten med är något sneda och behöver vridas i rätt läge för att man ska kunna använda dom. Borde gå att fixa, jag har dock inte brytt mig att göra det själv eftersom gallret sitter så stadigt ändå när buren står. När jag behövt lyfta buren har jag ändå lyft av gallret först och sen burit iväg botten när det är dags för städning =)

Buren finns i Gävle men frakt går att ordna till Upplands Väsby (Stockholm norrort).

Mvh Tess

_tess_
0

En bild till:

Mvh Tess

_tess_
0

Otroligt lättstädad bur! Väger inte särskilt mycket och går enkelt att lyfta in i badrummet och spola av i duschen eller badkaret =)

Mvh Tess

chelona
0

Är ju faktiskt på jakt efter en bur nu, så är kanske intresserad. Var i Gävle bor du? :)

💣

_tess_
0

Bor i Bomhus =)

Mvh Tess

Viljans
0

Går det att fixa transport till Bålsta? Kan betala en hundring extra. Bålsta ligger ca 20 min utanför Upplands Väsby :-)

_tess_
0

Det är mina föräldrar som bor i Väsby så de kan ta med sig buren till Väsby station när de varit och hälsat på oss, men att be pappa köra 40 min extra fram och tillbaka till Bålsta känns inte helt ok =P

Mvh Tess

chelona
0

#4 Bomhus var ju inte långt bort, är själv sätrabo, så det är ju bara ett bussbyte. Är i lite panikbehov av en bur sedan jag fick dela på råttsen. x)

💣

_tess_
0

#7 Denna finns iaf om du är intresserad =) Pojkarna flyttade igår så jag ska bara se till att den blir ordentligt städad först innan den är klar att hämtas

Mvh Tess

Viljans
0

Okej. Men om du kan ta den till Upplands Väsby, när tror du att den kan tas dit då? :)

_tess_
0

Det kan nog dröja upp till två veckor innan den kan komma till Väsby. Mina föräldrar börjar sin semester nu och den har de i två veckor och då är de ute med husvagnen. De skulle förbi här sista semesterveckan innan de åker hem iaf =)

Ifall inte chelona är intresserad fortfarande?

Mvh Tess

chelona
0

Är definitivt fortfarande intresserad, James har ledsnat på att sitta i sjukburen. Kan jag komma och titta på den i veckan?

💣

_tess_
0

#11 Absolut! =) Säg en dag och tid som passar! (måndag är vi inte hemma)

Mvh Tess

chelona
0

Onsdag kanske? Mitt schema ser tomt ut då, så den dagen kan jag när som helst :)

💣

_tess_
0

Onsdag blir jättebra! =)

Mvh Tess

Juliastrom
0

Finns den kvar? =)

_tess_
0

#15 Buren är såld till chelona! Förlåt för sent svar, har inte varit inloggad på länge! =/

Mvh Tess

Fridborg
1

Då låser jag tråden! :)

Inlägget är låst för nya kommentarer