Nu ska Tiny snart paras!
Ja, då var det snart dags. Planerna är lagda, och nu ska bara tiden stämmas in, sedan komma lilla söta Sable Burmese flickan Tiny åka iväg och träffa sin tillfälliga pojkvän. Vi hoppas självklart på massa fina bebisar i färgen sable burmese, men annat också så klart. ;)
Tänkte då det varit flera som vart intresserade på den senaste parningen som var rätt ogenomtänkt och därför inte gjordes, så lägger jag upp en ny intresseannons här. Ifall det blir små tåttingar utav den här parningen, så vore det bra att ha en lista på dom som är intresserade så man kan ha lite koll. :)
Kom ihåg bara, det gäller inte först till kvarn, utan alla mina kommer hamna i de hem som jag tycker verkar bäst. Och folk som kan komma och hälsa på står högt upp på den listan. ;)
Alltid bra att träffa folket och veta vart de små hamnar.
Så, håll tummarna nu på att allt går som det ska! :)
Tiny <3
Som jag sagt tidigare är jag hemskt intresserad av en bebis från kullen, allra helst en hane :)
Jag är nog intresserad av ett par honor ^^ Bor också i Gbg så att komma och hälsa på de små sen är inga problem :)
Åh, att du inte tar kullen till våren
Vill haaaa en liten burmeeese ;_;
burmeser är man ju sjukt sugen på men måste koncentrera mig på mina egna blekfisar nu annars hade man lätt haffat en
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Jag är väldigt intresserad!
Troligtvis av en hane, men det är inte så noga då det måste "klicka" mellan mej å den lille
Har ju både honor och hanar här hemma så
Bor i uddevalla men är i gbg typ varannan vecka så att ta mig dit är inget problem hihi
Vilken hane ska hon paras med? :-)
#1: I remember. ;) Gick igenom gamla PM igår kväll. :)
#2: Låter bra! :)
#3: Om allt går bra denna gången så tar jag ju kanske kull på henne en gång till senare. :)
#4: Du har ett tag på dig att tänka. ;)
#5: Får hoppas du kan klicka med någon av de små då! :)
#6: Pojken heter Machete och kommer från Tezzlans. :)
Tiny kommer från Katoz, så det är stamtavla på både hona och hane, med väldigt fina anlag. :)
Finingar!
Vad kan tänkas dyka upp förutom sable burmese?
#8: Vet tyvärr inte nog om genetik för att besvara det, men Tiny har även Siames i släkten bland annat, så… Jag försöker fortfarande lista ut dessa saker. :)

Machete kommer från Pippilottas, inte från Tezzlans. Han ägs av Tezzlans däremot, men bor här. ;)
Silverorm har redan en kull efterhonom förresten. :)
Aha, då missuppfattade jag :D
Hur ser hanen ut och vad finns det för färger bakom?
If you fight love, you're always a loser
Har du någon hemsida man kan kika in på?
Ria´s Jackpott har min Jasper också i stamtavlan sin :)
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
#14 tänk bara på att lyssas kull endast var 3 födda och en bror dog av tumör i huvudet som puttade ut ena ögat. Bör aktas att paras in en linje med tumörer nära.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.