(K) Köpes råtthona
Jag är intresserad utav att köpa en råtthona som är leveransklar nu. Hon behöver inte vara ung, dock vill jag att hon ska vara snäll och mysig.
Hon ska gärna finnas i närheten av Örebro.
Pm:a mig antingen här eller skicka ett mejl till: erika.hogberg89@gmail.com
Mvh erika
Jag har en agouti american berkshire hona som söker hem efter den 6okt. Finns i västerås.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Nu ska jag vara alldeles jättetråkig och egentligen vet jag ju inte dina förutsättningar, men du vet att råttor måste vara minst i par va? :)
#1 Okej, tyvärr är det lite bråttom då min hona blev ensam idag pga omplacering. Jättetokigt att det blev så, men kunde bara få transport till omplaceringen idag.. :(
#2 Japp, det är därför det är bråttom.. Hade två råttor, men fick omplacera den ena och fick bara transport idag och har inte hunnit hitta en kompis, så därför letar jag efter en till :)
Ahaa :) Tänkte bara dubbelkolla, då och då händer det att det kommer "nybörjare" som inte vet att råttor ska vara två, så bäst att fråga ;) Lycka till, hoppas det löser sig snart!
#4 Ja det förstår jag. Tar inte illa vid. Det är bra att det finns dom som informerar :)
Tack, det hoppas jag med :)
Fick ett pm av en tjej i Göteborg för ett par dagar sen som hade råttbebisar, varav en hona kvar. Kolla med henne om du på något sätt kan få den lille till Örebro :)
Dom var leveransklara. Hon som som har dom heter Charlott_
#6 Okej, fast jag har tre timmar till Göteborg, så det blir lite för långt. Vill ha lite närmare, men ska absolut kolla upp :)
TS Du kan ju söka transport på djurtransport.ifokus.se annars.
EDIT: Här kan du klicka dig vidare till Charlott_ också.
Jag har en vän som ska ner till göteborg om typ 2 veckor. Om du fixar en transportbur och ordnar med råttans betalning och allt sånt där, så kan han ta med den när han åker tillbaka till Örebro från Göteborg.
Fast Charlott_ bor inte i Göteborg, utan i Tanumshede. Men det borde ju gå att fixa transport till GBG, det är inte så långt.
Har kikat på djurtransport. Tog hundra år att få en råtta till göteborg..
Och måste ha transport NU inte om två veckor ;)
Men tack för tipsen :)
Tråden kan låsas :)