Säljes: Savic Royal Suite 95 Double

Gyllene tillfälle att förvärva burarnas bur för en billig peng - du slipper dessutom samla eländet!
Pris: 1500
Plats: Helsingborg
Är det du som säljer den?
Japp!
Var eg bara det jag ville veta. För att jag är nyfis. 
Har en och jag är lite missnöjd med den faktiskt… Men skulle gärna vilja köpa delar… LOL… dock går ju inte det ändå eftersom jag bor så långt bort från dig…
Jag hade inte sålt den i bitar ändå, tänk vad jobbigt att bli av med resten! :P är du missnöjd? Det var nog den förste jag stött på som inte gillar den, vad är felet tycker du?
#4 Jag hade köpt hela men plockat isär den… byggt om den… lol
Bottenplastplattorna… urk…
Rost - sprillans ny men full med rost
Min geografi funkar inte helt… ligger Helsingborg långt ifrån Göteborg? XD
Helsingborg ligger i Skåne. Typ 100 mil från mig känns det som… 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Inte helt omöjligt då. Hmm…
#7 Men tänk vad värt det ;) Nä, de där avstånden ställer alltid till det..
#8 :D
Bussgods brukar inte kosta så mycket, hett tips ;)
Hmm… Frågan är hur mycket det skulle gå på då?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Mät, väg och kolla på bussgods hemsida!
Buren väger en hel del. Typ 40 kg…
#12 Tar de så stora saker som buren och som väger ev mer än 35 kg?
Jag tror de tar paket som väger upp mot 100kg. I så fall måste man nog ta isär buren.
Endast avhämtning, tyvärr.
Puttputt :3
Puuuutt ;)
Hur mycket vill du ha för den? :o
#18: Det står 1500 :P
#19 Ah, det missade jag … För en sån hade nog varit rätt bra till mina framtida bebisplaner :'D
Ja vet du vad dyoxide, jag tror bestämt den är helt oumbärlig för dig!
#21 Jag är inte helt säker på vad oumbärlig betyder nu såhär tidigt på morronen, tyvärr xD Har nog inte pengar till det den här månaden eftersom studiebidraget störde sig förra månaden meeeeen nån gång i framtiden hade jag nog velat ha en sån här :'D
Vem vet, den kanske finns kvar till slutet på månaden. Jag ber att få tråden låst när den säljs :)
Buren är såld (försvann efter några timmar på Blocket, blev totalt nerringd!), lås gärna tråden :)