Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 610 ggr
Bojja
0

för mycket ukt

jag undrar om det är någon som har ett bra tips som ta bort lukten i rummet?

Jag är desperat och vet inte vad jag ska göra…

jag torkar hyllorna flera ggr om dagen och rengör röret var tredje dag och rensar ur spånet varannan dag, vet inte mer jag kan göra. jag har en luftrenare i rummet men det fungerar inte som jag hoppats…  + att jag dammtorkar och skurar mitt rum en ggn i veckan :)

Melissa V
0

det finns oljor man kan blanda i luftrenaren (om det är en sån med vatten dvs) Har själv 7 st man varierar flitigt emellan och det överröstar råttlukten rätt bra

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

Fjordell
0

Jag har luftrenare, rena burar och skurat golv. Det luktar inte mycket, men man känner ju att det finns djur därinne. Och för inte så länge sedan köpte jag doftpinnar som man stoppar ned i en goddoftande olja, och det doftar så gott därinne nu! Det luktar inte alls sådär starkt som det kan göra med andra doftprylar, utan man kan dessutom själv välja hur starkt man vill ha det genom att sätta i ett mindre eller större antal pinnar. Plus att det är snyggt som prydnad!

Chokladbiten
0

#2 Har du nån bild på de där doftpinnarna. =)

Fjordell
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såna här är det. Jag använder just nu Cool linen… Ska bli spännande att testa de andra sen också. Glad

Fjordell
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag använder just nu bara 3 pinnar, och det är alldeles lagom! :)

Zakaraa
0

Vi har precis fått prov på pinnarna ovan, står ute i köket men så fort man kommer innanför dörren känner man en god Svag doft (3 pinnar och huser på 77kvm)
själv har jag ett doftblock precis innanför dörren för att mamma inte vill känna lukten när vi sitter i matrummet (som är precis utanför mitt rum)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Chokladbiten
0

#4 Åh, det måste jag testa. Våra tjejer har fått för sig att kissa utanför. Tror att de är lite känsliga när det gäller toalådan. När de tycker den är för smutsig, kissar de genom gallret och ut på golvet. Luktar Inge vidare.

Humlan83
0

Här kommer en länk till ett annat inlägg. det fungerar ruskigt bra.

http://rattor.ifokus.se/discussions/5047174ad3b4fd29b7006e5b-maste-bara-fa-gora-lite-reklam