råttor i göteborg?
Hej! jag är grymt sugen på att skaffa rådisar! har vart det i ungefär 2 år nu! men skall börja kolla runt här om det finns någon uppfödare i närheten eller omplaceringar? Vet ni? har ni ? :) Gärna runt hisingen! Eller i göteborg! :)
Puss :*
Jag ska ta kull senare i år.
okej! :) det vore intressant! Vad är det för några du skall ta kull på då ? :) och vad tar du för dem ?
Priset är fortfarande en fundering just nu :)
Det är min (Athena of) Troya, som är ifrån Katoz uppfödning i Stockholm, som ska paras med en hane som ägs av en annan RiF medlem, och hanen kommer från Tezzlans uppfödning. Båda är Sable Burmese, så jag hoppas på en hel del sådana i kullen. :)
Jag finns i göteborg (Liten bit från Eketrägatan) om du vill komma och träffa mamman och hennes syster.
okej! Vad kul! :D Det är väldigt nära så det vore ju jätteintressant! Jag bor i tuve om du vet vart det ligger :) men vet du ungefär när kullen kommer komma då ? :)
Jo, vet vart tuve är :)
Det är planerat att försöka få in en parning någon gång i november. Måste bara lyckas planera med hon som äger hanen :)
okej! gud va kul :D
#0 Jag och PippiLottas finns med. 
Okej! När har ni nästa kull då? :) eller ja du ? :)
#8 Nu sitter min Kalhan (bu) ihop med min Pepe (be hi rublp), nu får naturen ha sin gång. I kullen förväntas burmese och b-e siamese. Jag ropar inte hej förrän ungarna är födda o välväxta..
Även PippiLotta ska para en hona nu i dagarna hos mig, en passande hane har vi ej ännu valt ut.
Okej! Vad kul! :D visste inte att det fanns s många här i Göteborg eller ja många och många men några då ;) men jag hör av mig!
Jag ska själv råttnappa godingar hos Pippilottas framöver. Jag har köpt ett par möss av henne som alla är helt fantastiska så jag tvivlar inte en sekund på att rådisarna är ännu bättre.
Kapar den här tråden lite då jag också är på jakt efter ett par råttor i Göteborg.
Har haft ett uppehåll från råttor pga flytt hit till Göteborg för att studera. Har nu bott här i ett år och känner att det är dags igen för ett par råttor :)
Undrar helt enkelt om det finns några fler som har en råttor till salu eller en planerad kull framåt hösten?
Har kontaktat nämnda uppfödare i tråden men inte fått något svar än, så tänkte bara kolla runt lite extra :)
Hej!
Jag är också intresserad av att skaffa råtta igen.
Jag har inte hittat några uppfödare i Göteborg så vore jätteglad om någon med råttbebisar eller planerad kull ville höra av sig.
Hälsningar,
Maria (apomaria@hotmail.com)
#12 , #13 Kan verkligen rekommendera Aztrya, har själv träffat den blivande mamman och hon är U-N-D-E-R-B-A-R! Ska nog själv ta en liten flicka ur den kullen sen om det blir någon sötnos över till mig
Annars finns det ju som sagt andra i Göteborgsområdet också, har dock aldrig träffat/pratat med nån av dom så dom kan jag inte säga något om :)
Hej!
Även jag är på jakt efter råttbebisar i Gbg så väntar spänt på uppdateringar på sidan! :D
Kan rekommendera att ni kikar på uppfödarlistan här på Rif, den uppdateras då o då.
Kommer ta ett antal kullar nu under hösten, även PippiLottas kommer ha det.