Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 520 ggr
GeishaoChick
1

SÖKES AKUT hona burkompis!

Jag söker en hona i åldern av ungefär 1½ år gammal eller snäppet yngre. Helst en som är född sommaren/våren 2011.

Om ni läser mitt senaste inlägg får ni se min största anledning http://rattor.ifokus.se/discussions/5057f860d4ebea273000062f-geisha-rosslar-mm?discussions-1

Varför inte en eller två nya bebisar? Jo, för då börjar cirkeln om igen..

Millan är extremt social, nyfiken, gosig, snäll och väldigt hanterbar i flock och med människor. När (OM) Geisha försvinner snart så måste jag hitta en sällskapshona till Millan. Jag vägrar ge bort henne för hon är min älskade flicka! <3 Är villig att betala vad som helst men ber om tålamodet att vänta tills nästa vecka då jag får pengar.
Söker ägare som skänker/säljer råttor i Stockholm. Jag kan inte skaffa transport själv då jag inte har körkort och min familj har ingen bil. Jag bor i Vällingby men kan enkelt mötas på vilken station som helst!

Vill ni veta mer om mig snälla PMa mig.. det är ganska akut med att skaffa en till hona.

silverorm
3

Har du kollat med Råtthjälpen? De har flera fina (vuxna) honor inne nu. Glad

dyoxide
0

Håller med #1, ett besök på råtthjälpens sida kan vara jättebra, du kan hitta en trevlig dam och samtidigt rädda en råtta :) hade egentilgen haft en perfekt kandidat om det inte är så att hon ska få bo kvar hos mig för alltid <3

GeishaoChick
0

Ska kolla in sidan nu! :D

GeishaoChick
0

verkar ha problem med att bli medlem :( Får inget bekreftelse mail. Dessutom finns det inget "användarnamn" val man kan välja..

Lancia
0

Du behöver inte bli medlem, bara skicka in en itresseanmälan så blir du kontaktad av en kontaktperson. Finns det ingen råtta på hemsidan som du är intresserad av, så finns det oftast flera jourråttor som inte kommit upp på hemsidan än. Vet att det kommit in ett antal honom till RH senaste veckan.

Jag ska även uppmärksamma kontaktpersonerna på denna tråd.

GeishaoChick
0

Det löste sig just nu med att få ett medlemsnummer. Jag skickar en intresseanmälan till "jolly".. det är den enda som är jämngammal med Millan och verkar vara en mysig tjej

dyoxide
0

#6 Annars kan du kolla här på RiF efter omplaceringar, finns många just nu verkar det som :) så jag hittade min lilla älskling Hallonpaj, kommer aldrig ångra det bestlutet <3

GeishaoChick
6

Har fått bekräftat från Råtthjälpen att jag kommer få en fin råtta vid namn Jolly på söndag!

dyoxide
0

#8 Åh så trevligt :D grattis!

GeishaoChick
0

Ja, och Geisha har fått behandling nu.. så om hon överlever får jag nu en liten extra råtta <3 Alltid bra med mer! The more the merrier