Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 624 ggr
Tetitu
2

Klickerträning av råttor [Video]

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Japp, precis som rubriken säger så tänkte jag lägga upp en film från mitt projektarbete (gymnasiet) i vilket jag klickertränade mina råttor! Det var så himla roligt och verkligen utvecklande (min klickertajming blev så mycket bättre bland annat!) och råttorna tyckte (oftast ;)) det var jätteroligt :) Jag lyckades lära dom att stå på bakbenen på handkommando, pussas och att komma när jag gjorde ett speciellt ljud.

Videon visar snuttar från början till slutet, så i början kan filmen vara lite seg men det blir bättre, i promise :D Jag blev i alla fall jättenöjd med resultatet, men mest var det så himla roligt även om man ville slita ut håret ibland ;D Väldigt lärorik upplevelse, all in all. Har någon några frågor angående filmen eller så, så är det bara att fråga på. Någon annan här som har/vill klickerträna sina råttor? :) Hade varit intressant att höra era erfarenheter.

Nu har båda mina tjejer vandrat vidare och jag saknar dom så himla mycket. Känns skönt att ha denna filmen att titta på ibland när det blir extra jobbigt.Tack för allt, Tiny och Tessy! Älskar er, och glömmer er aldrig.

Ewepewe
0

Så roligt, vilka fina råttisar du hade! Jag har lärt mina töser PUSS, NÄSAN, STÅ, SNURRA, SPINN, HIT… trodde inte det skulle vara så lätt ändå! Dom är så duktiga. Ska lägga upp en film framöver jag med :)

Tetitu
0

Tack :D Ja, superkul! Åh va kul :) Ja, när de väl fattar grejen så går det skitfort :D Så duktiga :) Ja gör det :D

Melissa V
0

Jättekul att se :) Ni är riktigt duktig ju, blir jag taggad att också börja Glad

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

Tetitu
0

#3 jamen gör det :D Det är så kul, men det krävs såklart lite tålamod och tid, speciellt i början :D Men det är absolut värt ett försök ^^