De små sakerna som gör det.
Det har varit väldigt mycket den senaste veckan. Manodlins död, brev från kronofogden, mer död i form av en släkting, ett väldigt svårt och tung beslut taget angående en av mina råttor, med mera.
Men så nu när jag vaknade, då kändes det plötsligt bättre igen. Bara för den simpla anledningen, att mina två nya pojkar och min lilla pojke Smooth Criminal (Före detta Balder) låg tillsammans i en hängmatta som Dyoxide sytt till mina små. Igår när jag gick och la mig så ville dom inte ens lämna sina två hörn dom valt ut.
De små sakerna som gör det. <3
Åh sötnosar
Lille Balder (Han kommer alltid heta Balder för mig D:) kommer nog trivas hos dig med sina nya kompisar… Tur att det inte blev som det blev med mina blåa och honom 
Vad kul :) Hur har gått fett föresten med de du fick igår? ;)
#2: Det har gått jättebra. :)
Orgel och Harpa bor som sagt med Crim nu, dom blev vänner direkt. :)
Piano och Gitarr bor i en lite mindre bur för tillfället (Undulat-bur typ) tills dom har blivit lite mer vana vid hemme och jag har lyckats introducera dom ordentligt till mina nuvaranda damer. :)
Härligt :) du får berätta hur det går med dem, och om pälsen trillar av eller växer ut på Orgel och Piano ^^
Of course. Med bilder och allt. :P
3 av 4 har nu nya namn ;)
Gitarr: Guitar Sundae (Gittan. Även om jag inte gillar det namnet ;P)
Piano: Pink Bubblegum (Bubblan)
Harpa: Blueberry Cream (Blue)
Orgel funderar jag fortfarande på. :)
Men Gittan var välplanerat namn från min sida faktiskt :P Men de var fina namn :) Houdini hade tydligen rymt i morse… Igen. Hoppas att min kille låst in honom i mini-buren nu så det inte händer olyckor :/
Jag tror jag har problem med Gittan pga den där blona ankan som är så irriterande och kär i Joakim Von Anka ;P
Attans. Får hoppas han lär sig att han hör hemma i buren snart. :)
Du kommer över det ;) Ja det hoppas jag. Annars så får han bo i garderoben snart tills han blivit större. Men han har underbart psyke och är väldigt intelligent :) synd bara att han håller på att bli "ful" (black huskey roan)
^^;
Nu ska du inte vara sådan. :P Alla råttor e fina xD
#7 Jag tror att den irriterande ankan heter Glittrande Gullan.
If you fight love, you're always a loser