2 goa unga pojkar säljes.
Födelsedatum: Vet ej exakt datum men mellan 1-10/5 - 2012
Färg och teckning: Båda är black hooded, släthåriga.
Kön: Hanar
Kullstorlek: ?
Moderns namn: Vet ej
Faderns namn: Vet ej
Anledning till omplasering: Jag har inte längre det tiden att ge dem den uppmärksamhet och aktivering som de förtjänar. Då skolan tar för mycket tid.
Hur råttorna är: Båda råttorna är pigga, glada, friska och äter/dricker som de ska. De är ca 5 månader gamla, så det går fortfarande att utveckla dem till det man vill. De är bröder och har varit tillsammans sedan födsel och det har funkat bra. De älska att sitta på axeln, att sova i luvan och vara utanför buren och springa fritt. De är vana katt.
Buren: råttorna bor i en Jenny bur ( L 80, B 50, H 79) som jag köpte ny från zooplus.dk under sommaren den är i mycket bra skick, den är lättstädad och smidig.
Pris: 900 kr men då ingår givetvis buren, råttorna och diverse tillbehör som ett trä hus, en träbro, hörntoalett m.m. och en nästan full 80 liters säck med alspån. Buren måste absolut inte säljas tillsammans med råttorna om man inte vill, men råttorna ska säljas först om så är fallet.
Råttorna finns i: Värmland i Grums
Kontakt: Här på iFokus, annars min mail i första hand, vicci7789@gmail.com, i andrahand på mobilen 0703632259
Detta är 2 underbara killar. jag önskar att de kommer till någon som verkligen har tid att leka, kela, pyssla, aktivera, ge dem en bra kost och ha roligt med dem!
Snygga!
Mvh. Sanne & Djuren
Black Variegated mm skulle jag säga. 

Finns de kvar? ÄR jätte sugen på¨dem, men bor i sundsvall, så transport måste eftersökas isf.
#3 Ja dom finns kvar. okej men du kan ju höra av dig när du vet lite mera med transporten :)