Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 372 ggr
loular
0

K: lite äldre Råtthona!

Hejsan! Jag har en lite gullig flock på två små systrar. Dessa är nu runt tio veckor, och vi känner att vi vill utöka flocken. Detta dels för att vi förälskat oss i de små liven, och dels för att undvika att en blir själv. Vi söker nu en hona, av det lite äldre slaget. Vi hoppas på att få en fin balans i flocken om vi sprider ut åldrarna en aning. Färgteckning spelar mindre roll, då vi söker individer :) Vi skulle önska att råttan bor i närheten av Värmland men det är inget måste (hör av er oavsett vart ni finns så kanske det löser sig). Ha det toppen! Kramar Louise L

Gizza
0

Hur gammal råtthona är det du söker?

Jag har 3st damer här som jag skulle kunna tänka mig att låta flytta.. Men då vill jag gärna veta hur dom kommer att få det samt möjlighet att hälsa på såklart!!

Dom jag har är 1½år, 11mån och 5mån

P.S. Vi finns i uddevalla förresten

zickan
0

Jag har två tjejer som varit utlånade till en ensam hona. Planeras komma hem till helgen igen. De är både på ca 2 år.
Fungerar i flock, stresståliga goa. Finns i Västerås.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

loular
0

#1 de bör vara runt året minst. Vore fint med en bra förebild till våra galningar här hemma. Så personlighetsmässigt bör hon vara stabil! :) Har du möjlighet att visa bild på dina två äldsta? #2 intressant :) tyvärr är två stycken lite vatten över huvudet än så länge. Vi vill inte ta oss an mer än vi VET att vi klarar av :)