Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 840 ggr
Calypso & Nike
2

1 vecka kvar. Längtar!!

Nu är det exakt en vecka kvar tills jag ska hämta Belle i Sundsvall. Längtar nu och vill att dagarna ska fortare. Har fått bilder på Belle av Varghund88 som jag kan lägga in senare. Kan inte göra det från mobilen :( Men jag fixar bild senare.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Calypso & Nike
1

*putt*

Aztrya
0

Visst är det hemskt att vänta? :D

[Emma--]
0

Det kommer gå fort! :)

Calypso & Nike
1

#2 ja det är hemskt att vänta. #3 Det är ju redan onsdag och dagarna går fort. Snart är det ju helg och helgerna brukar gå fort :)

Calypso & Nike
2

Har nyss kommit hem från tågstationen. Har nu köpt tågbiljetter inför resan till Sundsvall i morgon. Där ska jag möta upp en tjej som har med sig min råtta från Varghund88 :) Hoppas bara att denna dag går fort ;) Kommer att titta in här under resan till Sundsvall.

Fjordell
1

Åh, vad spännande! Ska bli kul att se din nya lilla pingla :)

dyoxide
0

Spännandeeee!! Lycka till, hoppas hon är lika söt som bilderna du visade (tror det va du iaf, annars kan jag ha förväxlat dig med nån haha)

Calypso & Nike
1

Fjordell: ska ta lite nya bilder på henne, men det blir om ett par dagar när hon har fått vila lite. Har ju tre rätt så nya bilder på Belle på Facebook. Kolla efter Chris Bergvall där om du är medlem där så. Dyoxide: som jag skrev till Fjordell, även om du har Facebook kan du söka efter mig och kolla i mitt fotoalbum och där har jag tre rätt så nya bilder på Belle.

Fjordell
0

Ska ta och kika! Skrattande

Calypso & Nike
0

Kommentera gärna där (:

[Emma--]
0

Ska genast in på fb och kika :)

Calypso & Nike
0

Nu är det inte länge kvar. Åker snart till tågstationen och kl: 11.36 bär det av till Sundsvall och hämta Belle. Är nervös för att träffa tjejen som har med sig Belle upp. Vaknade i natt med världens jobbigaste yrsel. Är fortfarande yr. Skriver mer när jag åker tillbaka med belle till Östersund. Ha en bra dag! :)

dyoxide
0

Nu sitter du på tåget antar jag ;) lycka till! Vi vill se bilder så snabbt som möjligt på den lilla :) lägger till dig på facebook nu också!

Calypso & Nike
3

Nu är jag på tåget och åker förbi Bräcke nu som ligger i Jämtland. Tåget är i Sundsvall kl: 13.51 och sen åker jag och Belle hem kl: 14.05 med samma tåg :) givetvis ska ni få bilder när jag kommer hem med den lilla :)

Calypso & Nike
2

Nu är jag och Belle på tåget tillbaka till Östersund :) Trevlig tjej som hade råttan med sig upp och Belle skötte sig väldigt bra under natten och fram tills jag kom :) Bilder kommer senare när vi kommer hem :)

dyoxide
0

#15 åh så kul Skrattande du måste vara överlycklig!

Calypso & Nike
1

Yepp :D Hon ligger och sover under hängmattan i transportlådan nu :)

dyoxide
0

#17 åh mysråtta :D va det hon som va nakenråtta ? :)

Calypso & Nike
0

Dyoxide, hon är en siamese :)

Calypso & Nike
0

Vi har förresten kommit hem nu och hela resan gick bra. Belle är fortfarande i lådan hon kom i, men har förberett buren som hon får vara i under introduceringen med mina 2 andra honor. Sitter på så gen nu och löser korsord och har tagit bort locket på lådan Belle är i, så vi får se om hon kommer ut på sängen senare. Hon har fått luktat på mina händer och hon är verkligen nyfiken :)

dyoxide
0

#20 Hon låter underbar :)

#19 Då blandade jag ihop henne med en annan råtta, sorry! Siameser som är så SÖTA!!!!! Har själv tre, varav två är rätt små Kyss

Calypso & Nike
0

Det gör inget :) Ska ta och byta objektiv på digitala systemkameran och ta mer bilder på henne framöver :)

Hallonblad
0

Hur går det för lillpinglan? ;)

Saknar henne redan lite grann, så himla mysig var hon.

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

Calypso & Nike
0

Hon har hälsat på både mig och min pojkvän och hon är så nyfiken och framåt. Min katt skäggis är så nyfiken på Belle och sitter alltid och kollar på henne och Belle kollar på skäggis. Jag har skrivit till Josefina och berättat för henne om hur det går oxå :) Just nu är jag på jobbet, men jag vill hem och mysa med Belle ;)