Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 586 ggr
Fjordell
6

Royal suite double 95, äääntligen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är verkligen superglad nu! Idag, äntligen, kom nya buren. Det tog lite drygt 2 timmar att få ihop den själv, men ack så värt det! Både flickor och pojkar verkar vara glada, trots att de har lite mindre yta jämfört med gamla buren. Men nu kan jag inreda det roligare för dem för nu kan jag äntligen städa och hålla på böka där utan att få så galet ont i ryggen som med FTn!

All inredning är inte på plats än, om ni undrar. Håller på tvätta hängmattor och övrig inredning som ska in :)

Hela min värld blev verkligen precis 1000 ggr lättare! :D

Zizza
0

Avis!! Funderar själv på att handla in en från Zooplus.dk .. men är lite smått fundersam om  mina pojkar ens kommer nyttja hela buren. De är ena soffpotatisar som endast ligger och sover & gosar.. om de inte äter/skiter förstås.. 

Vad betalade du för din? I svenska kronor, samt vilken hemsida? :)

Sååå sjukt avis.. FT suger verkligen .. (enligt mig)

Mvh. Sanne & Djuren

Fjordell
0

Det är väl bara att sätta något riktigt spännande i båda delar av buren, så de inte kan låta bli att vara överallt ;) Eller så tar du bort gallret och det som särar på de två delarna, och gör det till en enda stor bur! :)

Jag köpte min på zooplus.dk när de hade sensommar-rabatten på 20%, så det gick på precis under 2000 svenska kronor.

Och ja, FT suger verkligen. Förutom att råttorna har mycket plats att härja fritt på, så är den verkligen klumpig och onödigt djup för att vara värd att ha. Plus att den är ju faktiskt inte så vacker… Inte för mig iallafall, som helst vill matcha och ha det snyggt även i buren ;)

[Emma--]
0

Visst är den härlig :)

HannaRosberg
0

Avis!! Om jag hade haft en egenlägenhet som är större än en etta hade jag garanterat köpt den buren med rabatten som var nu under sensommaren.

Huldan
2

Den ryms utmärkt i en etta på 28kvadrat där vi bor två stycken, faktiskt tycker jag den stör mindre än en liten bur just för att den är så snygg!. ;D Amanda beställde en åt mig med så jag fick också hem min igår :D

[Taxie]
0

åhhh, vill också ha den buren! :)

Får bokstavlig talat panik på min egenbyggda bur då de bara är galler i dörren o måste skruva o greja för att få upp nåt och de är inte de enklaste att få ihop de >.<

och blir så ledsen när det knappt går att variera inredningen :(

Men de negativa med helt galler är väl att de blir mer städning då grejer sprätter hit o dit, men de är de värt tycker jag :)

Får spara, spara och spara. De dummaste är att jag inte kan de förrän jag vart till Ullared i December då de jag sparar nu går dit >.<