Råttor iFokus

Råttor

Etiketttransporthjälp
Läst 655 ggr
kattsk
0

Råtta från Linköping-Göteborg

Hej, 

Det gäller en råtta, från boxholm, Mjölby eller linköping området som skall ned  till Göteborg/Uddevalla eller runt om kring. Det kan ske från och med idag och framöver. Inget speciellt datum, än.

Är lite osäker på om jag kan låna/köpa ägarens transportbur, om hon ens har någon, jag får mer info lite senare om det! (jag uppdaterar i en kommentar när jag fått svar!).

Så det vore toppen om du hade en jag kunde låna. Så förflyttar vi bara över råttan till min transportbur när du anlänt. Du kan få en peng som ersättning för eventuella repor osv.

Skriv så snart du kan om du har lusut att hjälpa mig! :) Tack för mig :)

Skriver det endast för att jag kan!

Swadika
0

Om det kan hjälpa kan jag erbjuda att ifrån Linköping ta med till både Motala och Norrköping.

Det kanske inte hjälper så mycket men kanske lite? :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

kattsk
0

Åh, snabba svar, det gillas! :)
Tror inte det hjälper så värst mycket. men skall se på det!

Swadika
0

absolut :) Förstod att det antagligen inte kommer hjälpa (: Men ändå

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

kattsk
0

haha! Men tack som tusan för erbjudandet i alla fall :)

regskylt
0

Hej! Jag ska på fredag åka ner med råttor från Norrköping till Göteborg. Fixas det bur och skuts upp till Norrköping så kan jag hjälpa till med transporten, alt att jag hämtar råttan i veckan i Linköping (behöver dock få ersättning för den biten då jag är rejält pank) men från norrköping till Göteborg är inga problem :)

Men en transportbur behöver jag låna, för jag vågar nog inte sätta ner en främmande råtta bland alla bebisar jag ska åka ner med.

Pma om du är intresserad!

kattsk
0

Härligt!! Skall bara kolla så jag inte jobbar då!

Annars fixar jag garanterat någon som kan hämta dem i Göteborg!!
Jag kontaktar genast personen som har råttan! :)

regskylt
0

jag är vid göteborgs station vid 17.00 med tåget :)
Men det är ju det med trnsportbur och få råttan hit som ska lösas då. är det en hona eller hane?

kattsk
0

En hona.

Men jag kontaktar ägaren och kollar om det finns en transportbur först och främst :)

regskylt
0

Okej :) För i värsta fall så kanske jag kan hämta henne tidigt så sätter jag henne med mina bebis-honor så de kan bekanta sig och kan ha dem i samma transportbur. Givetvis så får ju nuvarande ägaren tillbaka buren. Har ärende till Linköping den 23e så då kan jag lämna tillbaka den om jag blir uppmött där.
Men det löser sig nog hoppas jag.

kattsk
0

Ah okej! Låter toppen.

Jag väntar på svar från henne nu, så jag skriver så snabbt jag vet hur hur hon vill göra :)