Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1254 ggr
frustendahl
0

Råttuppfödare Värmland/Närke??

Hej på er!

Jag och min familj har nu tänkt utöka familjen med två råttor, men jag hittar ingen uppfödare i närheten :/

Jag har haft råttor tidigare :)

Vi bor i Karlskoga så antingen mot karlstadhållet eller örebrohållet :)

[1UpShroomish]
0

Jag undrar detsamma, bor själv i Karlstad och söker ett par vuxna hanar gärna från en uppfödare.

frustendahl
0

Det verkar ju tyvärr jättesvårt att få tag i råttor, iaf från uppfödare. är inte så sugen på att köpa i en djuraffär.

darkness
0

Har oxå letat runt i värmland.. Men har inte hittat nån tyvärr :( bor själv i deje. Vet dock att de finns/har funnits någon i örebro men är inte helt säker dock :/

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

[1UpShroomish]
0

Nje det verkar inte så lätt och jag är heller inte så sugen på att köpa från djuraffär. Dock så bor min pojkvän i Västerås och det finns det ett par tror jag, men inga jag tror har kull nu.

frustendahl
1

Jag pratade med en trevlig tjej via mejl som heter Sofia från Örebro som har råttor men om hon inte hittade en bra hane i år så skulle hon inte ha kull förens till sommaren.., så länge orkar vi inte vänta.., haha! Lilla Råttan finns ju i Norrköping men jag har hört både bra och dåligt om dom så det känns svårt. Det är ju nästan skrämmande vad lite uppfödare det finns som är seriösa..

frustendahl
1

Jag har hittat en i Arboga! wiiie!!

Ratlings :)

ceccie
0

#6# hon har bra råttor

DuBetMig
0

#6 hon har riktigt bra råttor och är själv trevlig och kunnig! :)
Vet många som köpt från hennes nuvarande kull :)

En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.

frustendahl
0

Gud va roligt att höra :) ja hon verkar vara jätte trevlig och mån om att råttorna får det bra och det tycker jag är seriöst, känns tryggt :)

ceccie
0

#9# jag ska boka en unge av henne nästa gång hon får bebisar. Okej råttan :-). Det är kul med dom som tänker på temprament i första hand.:-) det är a och o.

frustendahl
0

Vi ska oxå köpa av hennes nästa kull :) två sötnosar..