Råttuppfödare Värmland/Närke??
Hej på er!
Jag och min familj har nu tänkt utöka familjen med två råttor, men jag hittar ingen uppfödare i närheten :/
Jag har haft råttor tidigare :)
Vi bor i Karlskoga så antingen mot karlstadhållet eller örebrohållet :)
Jag undrar detsamma, bor själv i Karlstad och söker ett par vuxna hanar gärna från en uppfödare.
Det verkar ju tyvärr jättesvårt att få tag i råttor, iaf från uppfödare. är inte så sugen på att köpa i en djuraffär.
Har oxå letat runt i värmland.. Men har inte hittat nån tyvärr :( bor själv i deje. Vet dock att de finns/har funnits någon i örebro men är inte helt säker dock :/
// Stephanie och hårbollarna 
Nje det verkar inte så lätt och jag är heller inte så sugen på att köpa från djuraffär. Dock så bor min pojkvän i Västerås och det finns det ett par tror jag, men inga jag tror har kull nu.
Jag pratade med en trevlig tjej via mejl som heter Sofia från Örebro som har råttor men om hon inte hittade en bra hane i år så skulle hon inte ha kull förens till sommaren.., så länge orkar vi inte vänta.., haha! Lilla Råttan finns ju i Norrköping men jag har hört både bra och dåligt om dom så det känns svårt. Det är ju nästan skrämmande vad lite uppfödare det finns som är seriösa..
Jag har hittat en i Arboga! wiiie!!
Ratlings :)
#6# hon har bra råttor
#6 hon har riktigt bra råttor och är själv trevlig och kunnig! :)
Vet många som köpt från hennes nuvarande kull :)
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Gud va roligt att höra :) ja hon verkar vara jätte trevlig och mån om att råttorna får det bra och det tycker jag är seriöst, känns tryggt :)
#9# jag ska boka en unge av henne nästa gång hon får bebisar. Okej råttan :-). Det är kul med dom som tänker på temprament i första hand.:-) det är a och o.
Vi ska oxå köpa av hennes nästa kull :) två sötnosar..