När man minst anar det...
Så får man helt plötsligt lust att fota lite. Hittade dom tidigare dödsfienderna Jasmine och Aska sovandes i samma kusin. Så jag tänkte att detta måste jag ju fota ändå, jag trodde aldrig Jasmine skulle acceptera Aska! (och det är lite smuts vid Jasmines öga, inget annat)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Ebony tröttnade dock ganska snart. Så Affinnity bestämde sig för att Aska behövde putsas lite, medan Jasmine höll ett öga på mig. (Jasmine är väl havanna btw, och inte mink som det står i stamtavlan..?)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Åh, ja visst är det otroligt kul när man upptäcker att "dödsfiender" ligger och myser med varandra, man blir så jädrans lycklig!
Och jag kan tillägga att Ebony liksom alla hennes syskon varit så sen de öppnade ögonen. 10 små bebisar kom rusandes och klängde på kameran så fort de såg den. 
Och nu när jag ändå höll på kunde jag lika gärna fota dom andra flickorna lite. Hera och Tiana låg och sov i korgen. Och när jag riktade kameran ditåt kom Ebony återigen farande som ett skott och la sig tillrätta. 
//Lamina
#3 Har du bytt bild? Kände först inte igen den ock undrade vad det var för typ som trodde sig veta något om hur Ebony och hennes syskon var som små.
Men hon är verkligen underbar lilla Ebony. 
//Lamina
#8 Hahahahaha!
Jag bytte bild igår, ja. Kanske måste byta tillbaka ;) Men vad bra att du är nöjd med henne, hon ser då definitivt ut att ha det superbra!