Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 593 ggr
Lamina
1

När man minst anar det...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så får man helt plötsligt lust att fota lite. Hittade dom tidigare dödsfienderna Jasmine och Aska sovandes i samma kusin. Så jag tänkte att detta måste jag ju fota ändå, jag trodde aldrig Jasmine skulle acceptera Aska! (och det är lite smuts vid Jasmines öga, inget annat)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
1

Affinnity och Ebony upptäckte att kameran var framme, och kom farande som små projektiler för att få vara med på bild! (Annars brukar det väl vara tvärtom..?)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
1

Ebony tröttnade dock ganska snart. Så Affinnity bestämde sig för att Aska behövde putsas lite, medan Jasmine höll ett öga på mig. (Jasmine är väl havanna btw, och inte mink som det står i stamtavlan..?)

//Lamina

Fjordell
0

Åh, ja visst är det otroligt kul när man upptäcker att "dödsfiender" ligger och myser med varandra, man blir så jädrans lycklig!

Och jag kan tillägga att Ebony liksom alla hennes syskon varit så sen de öppnade ögonen. 10 små bebisar kom rusandes och klängde på kameran så fort de såg den. Flört

Lamina
1

Och nu när jag ändå höll på kunde jag lika gärna fota dom andra flickorna lite. Hera och Tiana låg och sov i korgen. Och när jag riktade kameran ditåt kom Ebony återigen farande som ett skott och la sig tillrätta. Tungan ute

//Lamina

Lamina
1

Hur många råttor ser ni på bilden?

//Lamina

Lamina
1

Mycket riktigt, när jag grävde lite så hittade jag en snusande Alaska. Men hon ville helst inte vara med på bild och fortsatte snusa på.

//Lamina

Lamina
1

Avslutar med en bild på en annan liten kameraälskande vän jag träffade en kväll när jag var ute med hunden. Söt va? Kyss

//Lamina

Lamina
0

#3 Har du bytt bild? Kände först inte igen den ock undrade vad det var för typ som trodde sig veta något om hur Ebony och hennes syskon var som små. Skäms Men hon är verkligen underbar lilla Ebony. Kyss

//Lamina

Fjordell
0

#8 Hahahahaha! Skrattande Jag bytte bild igår, ja. Kanske måste byta tillbaka ;) Men vad bra att du är nöjd med henne, hon ser då definitivt ut att ha det superbra! Kyss