Färg på min pojke?
Behöver fler alternativ på färgen på min pojke. Snälla hjälp?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

fawn huskey roan? har han blekts? Ser lite udda ut, inga andra bilder på honom?
Jag har massor :)
Jag fick honom som omplacering i mars så jag vet inte vad han månne ha varit ifrån början, därav min nyfikenhet. :)
Det som ser orange ut på bilderna är mörkare stickhår, ser nästan ut som om han var fläckig från början :) 
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
din länk fungerar inte :(
Då gör jag så här istället! :)
Fawn eller silver fawn striped roan skulle jag säga. Svårt att säga när han har blekts. Vilken färg hade han innan blekningen?
#5, inte den blekaste (ha!) Han har inte blivit något blekare sen jag fick honom iaf. :)
Ja då säger jag sf, för det är väl det som är på andra bilden? :) Stora fläckar på honom är den färgen men vet ni det roliga? Han är inte vit på magen!
Råttrackarn är inte vit någonstans! På sidorna och magen är han beige! 
Jepp, sf på den andra bilden. Vita råttor kan ju se lite beige/gulaktiga ut, speciellt hanar. :)
Dumma som inte blektes jämnt eller inte alls. :) Men han är min älskling och jag tycker han är den vackraste av alla. <3
Hej!
Jag vet inte vad rärgen heter men det var en vacker råtta du har
/ Cecilia

Ja silver fawn.. hihi slarvig jag var igår när jag var trött.. ^^,
Jag tycker det ser ut som en mörk champagne…

Mörk champange tror inte jag, iom att roan bleker så en champange roan är ju väldigt väldigt ljus, den är lite mer orange den färgen på hennes råtta, vilket jag tror är en fawn eller silverfawn i färgen. =) Eller är jag ute och reser? xD
#14 jag resonerar som dig. Samtidigt så tycker jag att färgen är för orange för att vara champagne.. tycker den har tydlig sf/fa ton trots blekning. Champagne har en beige ton, inte orange.

#15 Jag tycker också att man ser en självklar ton av orange så champange och beige är ju uteslutet tycker jag. Ändå har jag faktiskt aldrig sett en sf/fa roan innan förrän nu här på bilderna. ^^, Han var himla fin iaf och ändå är jag inte så förtjust i roans mer än just det faktum att de bleks, småhäftigt.. =)
Pancakes är skitfin… :) Han är dessutom så otroligt go…<3

Visa fler bilder? ^^,
Kan inte just nu… :( Den nya datorn kraschade strax efter att vi hade laddat över hela hårddisken till den… nåt med moderkortet…
och alla bilder fanns där.
Men jag ska inte ge upp! Jag ska ta fler bilder!

Jobbigt när datorn pajjar.. =/
Du får göra en bildtråd för honom sen med massa bilder.. =) Eller en bildtråd på alla dina råttor.. =)
Jag har ett album på pixbox om någon vill kolla på dom. :) Alla finns med där + deras burar. :)