Vad är det sötaste...
Vad tycker du är det sötaste dina råttor gör?
Jag tycker det är urgulligt när dom äter spagetti, som att dom håller i en slang eller nåt.
'bög hög' :3
alla killarna ligger huller om buller på varandra, sovandes/mysandes.
dock är jag lue för poppis för att kunna titta en längre stund :c
När de skalar ärtor :'3
// Stephanie och hårbollarna 

Råttor är alltid söta oavsett vad de äter, jag älskar att sitta och titta på dem när de äter. De är sjukt söta när de sitter och tvättar sig också, eller när de sover och gosar med sina råttvänner, det ser så himla mysigt ut.
Annars tycker jag de är jättesöta också när de ska "rensa" mina naglar. Då håller de med båda framtassarna i ett finger och biter försiktigt, försiktigt på mina naglar och ser så himla söta ut.
Eller när de får busfnatt och studsar runt som popcorn.
Haha råttor är söta när de gör det mesta
När dom sitter på rumpan och tvättar baktassarna ><
Jag dör lite inombords pga att min Sable Burmese är så otroligt söt när hon gör detta xD
Många söta saker de har för sig. Tvätta hunden, bita hunden i tassar så den rör på sig och då blir e så full i spratt att de hoppar iväg. Sedan kommer de tillbaka och gör samma sak.
Slicka, putsa mig. Dvs de slickar och naffsar.
Eller bara en helskön sovställning brukar oftast va sött. När de somnat som en klump en en liten matskål osv.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Nåt som är otroligt sött och inte minst ROLIGT att kolla på är när dom har ett oskalat ägg i buren och ALLA ska ha ägget samtidigt. Det blir som en fotbollsmatch, fast med en riktig massa koffein inblandat…
Som tidigare nämnt är det också väldigt sött när dom sitter på rumpan och tvättar baktassarna <3
#6 haha ja måste skala mina ägg annars kollar dom på ägget, kollar på mig, sen går därifrån :D
sötaste är spontana pussar, jag är en sucker för sånt
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Ååh ja sitta på rumpan o tvätta tassarna. Det gjorde min lilla Totte förr som tyvärr inte är med oss längre :'( Fast han brukade sitta på rumpan o tvätta sitt huvud. Baktassarna och svans som sticker rakt ut ^^
// Stephanie och hårbollarna 
#7 Haha om man gör ett litet hål/knäcker ägget lite på olika ställen o tar bort lite skal på vissa ställen så dom kan öppna det lite lättare så blir det en riktig brottningsmatch :D i alla fall här
Kom på nåt riktigt sött som min lilla Lucifer gjorde härom veckan dock… Vi åt middag och han såg att min pojkvän stoppade mat i munnen, så han springer fram (snabbt!) till honom, klättrar uppför tröjan och bänder upp hans mun, stoppar in hela huvudet och lite till och norpar matbiten och springer iväg…
#10 Haha, känner igen det där. Det är därför jag undviker att äta när råttorna är lösa. ;)
#11 Det brukar inte vi göra heller men ibland så krockar det xD