Min Savic Royal Suite
Idag fick jag hem min Royal suite från danska zooplus, efter flera månaders väntan pga massa problem från zooplus sida..
har ägnat hela förmiddagen åt att montera ihop och inreda den för mig stoooora buren. tänkte dela med mig av lite bilder på burbygget och buren.
såhär såg det ut när allt var ute ur kartongen:
Inne i hörnet en toalätt och längst fram mat, Torrfoder enligt teratos recept och rester av gårdagens färskfoder - sallad från ICAs salladsbar (helt klart det besta alternativet när man inte orkar laga mat till dem).
En glasburk fylld med servett-remsor, och sedan en massa annat som dem kan "leka" med.
Pinnarna på bilden ovan var en stor favorit, dom har burit runt på dem överallt och bråkar om vem som ska få ha den.
Åh, jag vill sååå ha! När vi flyttat så ska jag minsann ha minst två av dessa! 
Riktigt snyggt :)
Varför kan inte jag få min RS lika fin som alla andra! haha :)
Vad har du satt fast mattorna med? Eller ligger de löst?
Använde själv mattorna i början men hade bara problem med att de lossnade osv trots att jag använde kardborrband.
Kommer sno lite inredningstips av dig 
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Mattorna ligger bra löst:) får hoppas dom håller sig på plats. Ja gör det du!
Den buren var jättefin inredd.
#10 ja hittils har jag inget negativt att säga om den! helt underbar med de stora dörrarna. älskar det 
#13 fin och fin.. roligt inredd skulla jag kalla det
inte kan jag tycka att det är fint med alla färger och former.
#13# om man tar fram sin estetiska sida. Hanen jag köpte av dig, har flyttat in i rör gjorda av coca cola flaskor. Där hänger han med pojkarna i 2 liters flaskor. Det är snygg inredning ;-)
Kapar tråden lite…
Jag har beställt en Royal Suite Double från zooplus.dk i fredags. Men min fråga är då, ni som också beställt samma vara därifrån, hur lång tid har det tagit för er att få hem den? Jag räknar med att eftersom det är ett tungt paket, kan det ta längre tid att få paketet än exempelvis när jag beställde min jennybur eller FT därifrån. Men ja, hur länge tog det för er? 
#16 jag beställde från Zooplus.co.uk (dvs engelska sidan) och det tog omkring 3-4 dagar. Gick jättesnabbt att få hem det! Kan tänka mig att det är lika snabbt från danmark om inte snabbare :)
#17 Wow, det var snabbt! Det kanske gäller att ha lite tur? :) Jag håller tummarna för att jag får hem den snart… Ivriiiig! Är less på att städa och inreda FTn med min dåliga rygg..
gudars vad snyggt, rena råtthimmelriket ju, ja jag är jätteavis!!
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
#18 ja det var förvånansvärt snabbt! :)
Bytte själv från FT till Royal, bästa bytet jag gjort. Inga problem med ryggen längre :P Enda som är synd är att jag alltid slår i huvudet när jag stoppar in skallen för att pussa på råttorna längst in 
Jätte snyggt! :)
#20 Åh, vad härligt! Ja, jag ser verkligen fram emot den… det har jag gjort länge! :) Haha, då känns det som att det finns en viss risk även för mig att slå i huvudet… Men det är jag van vid, så ingen fara där! 
Såg förresten precis att mitt paket kommit till Malmö idag vid 17, borde ju med andra ord inte vara så länge kvar tills den kommer fram! 
På bilden ihopmonterad ser de ut som det är galler på själva golven, blir det inte väldigt skräpigt även fast man har Borris dörrmattor? :o
#23 Det är galler, men man får med en form av bricka som man sätter över själva gallret. Det är ju toppen, för då kan man hänga saker i taket även i den nedre delen! 
Fick min idag :) är som ett barn på julafton haha. Men fy vilket tungt paket. Var ju tvungen att hjälpa han från schenker att bära upp paketet. Och har problem med ryggen så det blev inte alls bra. Men nu är buren hemma i alla fall :)
#25 Åh vad kuuul! När beställde du din? :D
Tror vikten är ca 45kg så det är ju en del :P Men den står ju på hjul så den är enkel att flytta :) Svårare att montera ensam dock x) Hade ett riktigt helvete innan far min hade tid att hjälpa ;P
#26 tror jag beställde den 27/8 :)
#27 Jo det är verkligen att rekommendera att vara två :P Speciellt bitarna på sidan som ska hållas upp en bit samtidigt som man ska skruva fast dom :P
Det verkar vara en helt fantastisk bur faktiskt. Vad fick ni betala för den?
Jag betalade 329 Euro för min bur 1/1-11 :) (zooplus.com)
Kommer inte ihåg exakt vad det var i svenska kronor dock ^^'
köpte min från zooplus.dk medans det var 20% rabatt på hela beställningen så blev väl ca 1800 kr.