OT Sminkmodeller sökes!
Hej råttälskare,
Detta har ingenting med råttor att göra. Det är bara jag som utnyttjar alla kanaler jag kan hitta för att hitta folk som kan sitta modell åt mig i skolan.
Jag utbildar mig till makeupartist och vi behöver en modell till varje lektion under hela hösten. Varje mån - torsdag, dagtid, oftast ca 2 timmar.
Det är i Stockholm, på Mariart (Söder). Alla som ställer upp som modeller får 15% rabatt i butiken när de sitter modell!
Kön, ålder, hudfärg etc spelar ingen roll. Intresserad? Maila mig på bloodnbeauty@gmail.com!
hmm kan skicka det vidare genom modellagenturen jag är involverad i, vi har modeller runt i sthlm området.
Hade det varit i Eskilstuna hade jag gärna ställt upp :)
Nu blir det tyvärr lite svårt för mig att ta mig till Stockholm så ofta. Men hoppas du hittar en massa folk!
#1 Ja, gör hemskt gärna det! Kan vara bra för nybakade modeller att öva på att sitta och bli sminkade. De får gärna komma två åt gången om de inte vill gå själva också.
#2 Förstår att det blir lite väl långt. Tipsa gärna vänner i området om du har! :)
Han kommer kontakta dig, kommer vara på engelska bara så du är beredd :)
Hm, det kan jag vara intresserad av, måste bara se hur mina dagar ser ut innan jag vet hur och när jag kan, så jag sätter ett avtryck här så jag inte glömmer det ;)
*tass*
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess
Jag och min kompis kommer nästa vecka :)
#4 Jag pratar flytande engelska, så det är lugnt. Tack! ;)
#5 Kika gärna på det och maila bloodnbeauty@gmail.com när du vet vilka dagar du är tillgänglig!
#6 Är ni redan inbokade hos några andra i klassen eller vill ni att jag tar er bokning?
#7 Det var tydligen fullt så det blir näst-nästa vecka :) Min kompis har koll på vem det är, jag har ingen aning :P
#8 Ah okej, ja då är det någon som har bokat er redan. ;)