1 vecka kvar! LYCKLIG
**Måste bara dela med mig.
**Har hälsat på bebisarna minst 2 gånger i veckan, men har alltid glömt att ta bild på de jag har tingat. Men nu skickade uppfödaren (Ronja) en bild till mig. VISST ÄR DE UNDERBARA?
Jag måste vänta en vecka till, sen är de mina!
Har ni några namnförslag till pojkarna? Vill ha udda och ovanliga namn, och helst på H. Men inget måste!
Helmer och Harald haha 
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Vilka sötnosar! :)
Hauru och Haku är mina tips :P
#1 Hahaha vilka söta namn, men jag vill ha något lite coolare. Inte gubb-namn, haha! 
#2 Visst är de! Åh, de namnen var väldigt ovanliga!
#3 från två studio ghibli filmer :)
Supersöta! Jag tycker om hasko :)
#5 Ja det var fint! :-)
Mer förslag? Vill ha mycket att välja på :D
Vilka sötnosar :)
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Roan-bebisar <3 Vad roligt att de har likadan bläs bägge två XD
#8, Dålig på råttord.. Vad betyder roan? :-)
Att dom kommer blekas med tiden. Lite olika för olika råttor. Vissa håller färgen väldigt bra. Vissa blir vita !
Holger och Hubert!
Naww vilka tötnosar :D
Happy och Home :) det tycker jag är mycket söta namn och det känns som om dom råttorna passar i dom namnen, annars har jag en rad söta H kill namn ^^
Hipp
Hollow
Hastel
Hinrol
Hoppe
Hampe
Hicke
Hick
orkar inte skriva upp alla ^^
#2 the moving castle och spirited away <3 <3 <3
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
#10 Jaha okej!
#11 Haha, assköna namn ju!
#12 Åh, Happy vad assött ju! Tror faktikst att det blir Hippie och Happy!

#13 ^^
#14 tack=) Får jag hanråttor/möss i framtiden ska de heta det. Annars blir det honor som har killnamn=P haha
#14, go for it! 
#14 ja dom är fett söta xD älskar Happy :D toppen hoppas att allt kommer gå bra med sötnosarna :)
Happy och Hippie blir det gottfolk! 
#18 Tack för bästa idén :D
#19 det är bara kul att hjälpa till :D
Henry och Harry!
Måste bara dela med mig denna bild. Hamlet sprang in i kaninhagen som vanligt, men den här gången fanns det faktikst kaniner i hagen. Han blev superglad av sällskap och kaninerna likaså. Vid ett tillfälle låg alla 3 bredvid varandra och vilade. Han trivs ju med andra djur så att säga, kanske bara inte vuxna hannar? Haha!
Och hunden kan man ju inte snacka om, dom blev ju bästisar redan vid första ögonkastet.