Instrumenten söker hem
Nu är det dags att leta kommande hem åt mina små Instrument.
- födelsedatum: 1 augusti
- färg, teckning o hårlag: Släta, toppörade, augoti, black, blue, huskey, augoti hooded.
- kön: Hanar
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 11 stycken (2,5 veckor i skrivande stund)
- faderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej
- moderns namn, födelsedatum, vikt: Håkan, född ca 15e maj, vikt vet ej
- **syfte med parningen el om det är omplacering, anledning:
**Håkan plockade jag upp ur en hanbur i en djuraffär, väl medveten om att hon troligtvis var dräktig. Kunde inte låta dem skicka tillbaka henne till grossisten så jag tog med henne hem. Helt underbart temprament och mycket vacker. - pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb:200kr styck. Ej reg.
- ort där råttan/råttorna finns: Norrköping, med möjlighet att transportera till Västerås ca den 14e september, möjlighet till transport till Jönköping, datum ej bestämt.
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) Lowekring@gmail.com
- **Om annonsen ska vara låst eller ej
**Ej låst
Av egen nyfikenhet också; är inte Ukulele mm?
#7 …?
#8 Missed marked :P Jag försöker bestämma vilka av mina som är det, så i just Ukuleles fall tänkte jag se om det räknas som pannfläck eller missed marked, dvs någon med erfarenhet får bestämma. Ursäkta att jag kapade tråden lite :P
*Smusslar ner alla i väskan tillsammans med Piano och Mandolin och smiter snabbt iväg med alla söta små rådisar*
#9 ah det var ett nytt uttryck för mig. Tur ialla fall att man har bilder att titta på 
#10 hörru! Jag släpper inte piano än, hon måste ju bli fet först :/
#11 Väntar med spännning. Hoppas du får iväg sötnosarna! 
#11: Jag vet, jag väntar ytterst tålmodigt på mina små instrument <3
Att hon blir fet först är viktigast. Jag stressar inte ;)
Men… vill ändå ta med mig alla! Så satans söööööööta! *Villhavillhavillha* xD
Åh, vill ha Cello, Harpa och Triangel, helt perfekta för oss! Måste bara övertala pappa först… eller övertala mamma om att skaffa råttor trots att pappa inte vill. x)
*putt*
Triangel och fiol <3 <3
Putt putt. De letar fortfarande hem!
Harpa, Cello och Ukulele Är tingade.
Så nu söker Triangel, fliol och Cymbal efter hem!
De finns i Norrköping men har transporter till Västerås och Göteborg inbokade vid 14e september.

så du har ingen möjlighet att ta en sväng förbi jönköping? :/
#25 det går nog att stanna en snabbis när tåget står där, så det är ju ingen omöjlighet :)
#25 resväg är uppkollat och allt. Det går att lösa om du är intresserad, maila lowekring@mail.com eller PM:a mig så fort du ser detta om du är intresserad.
Nu är det bara Fiol som söker ett hem! Kravet är dock att det redan ska finnas kompisar hemma åt honom.

Putt
Gud va söt ! Men mamma kommer nog aldrig gå me på en till :c