S. 2 hanar m. stamtavla
Eftersom jag tyvärr inte har möjlighet att ha 3 olika flockar så måste jag dessvärre leta nytt hem åt dessa underbara pojkar, trots att jag verkligen vill att de ska få stanna kvar…
Min Polare Per
- födelsedatum 8/9 -11
- färg, teckning o hårlag Russian blue agouti eubk, rex, toppörad
- kön hane
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): omkring 10 st har jag för mig, har inte med mig stamtavlan var jag är just nu
- faderns namn, födelsedatum, vikt Rowangels Aslit
- moderns namn, födelsedatum, vikt Tusseladd
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Eftersom jag inte vill sära på grabbarna så kommer jag inte kunna introducera dem till min hanflock, och jag har dessvärre ingen möjlighet att ha fler än 2 flockar i dagsläget.
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Per är otroligt social och nyfiken på allt, är alltid den som kommer först fram till luckan. Väldigt pigg och glad.
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb 150 kr, registrerad i SRS
- ort där råttan/råttorna finns: Piteå, kan tas till närliggande ställen.
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt 0730663013, amandafjordell@hotmail.com
- Om annonsen ska vara låst eller ej Ej låst
Ingen Annan Än Du
- födelsedatum 7/9 -11
- färg, teckning o hårlag Powder blue eubk mm, slät, dumbo
- kön hane
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): omkring 10 st har jag för mig, har inte med mig stamtavlan var jag är just nu
- faderns namn, födelsedatum, vikt Helden
- moderns namn, födelsedatum, vikt Beautiful Bashful
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Eftersom jag inte vill sära på grabbarna så kommer jag inte kunna introducera dem till min hanflock, och jag har dessvärre ingen möjlighet att ha fler än 2 flockar i dagsläget.
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc "Pyret" är väldigt lugn av sig, och ääälskar att ligga i famnen och bli masserad bakom öronen. Verkligen en jättemysig kille.
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb 150 kr, registrerad i SRS
- ort där råttan/råttorna finns: Piteå, kan tas till närliggande ställen.
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt 0730663013, amandafjordell@hotmail.com
- Om annonsen ska vara låst eller ej Ej låst
Jag vill ha 150 kr för dem var, och eftersom jag säljer dem tillsammans så kostar de alltså totalt 300 kr.
Eftersom jag är uppe i Kiruna för tillfället så har jag inte tillgång till deras stamtavlor, men jag kan ge all information som finns där f.r.o.m den 29/8 då jag kommer hem igen. Skriv PM, smsa eller maila så kan vi prata mer.
Vilka gosbollar!
Synd att man har flickor :P
De är verkligen riktiga ena gosbollar! ;D
Ja, och det är jäkligt synd att jag inte kan behålla dem… har lite ångest över det, men jag måste göra det som är bäst för deras eget bästa :/
#7 Förstår att det är jobbigt :(
Herregud så söta! Har tyvärr redan en rätt stor hanflock (många råttor överhuvudtaget!) och bor i Skåne, men hoppas du hittar ett bra hem till dom! :)
putt! killarna behöver verkligen ett nytt hem snart… hos mig får de inte tillräckligt med uppmärksamhet, då tiden inte räcker till. :(
Tråden kan låsas, killarna har hittat hem!