Månadens råtta September
Ny månad och ny tävling!
Tema: Jag älskar dig!
(Bilden ska innehålla något inom detta tema.)Bilderna får inte diskuteras i denna tråd! ENDAST tävlingsbidrag får postas här!
OBS NY REGEL! Bilden måste vara i formatet 800 x 600 pixlar. Bidrag som inte är detta kommer att tas bort. Behöver man hjälp med att ändra pixlarna kan man läsa hur man gör HÄRför Paint eller HÄR för Photoshop, alternativt PM:a mig så hjälper jag till. Detta är för en rättvisare tävling då jag inte behöver klippa och ändra bilder.
Tävlingen pågår fram till 18:00 den 24:de varje månad. Då avslutas tävlingen och försöker posta en röstningstråd inom 24 timmar.
Råttan som röstas fram som vinnare blir den kommande månadens råtta, och bilden publiceras på RiFs framsida. I slutet av året röstar vi också fram årets råtta.
Lycka till! 
Tippen och Irish som pussas lite 
Puss, jag älskar dig!
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se
Snälla ni, ta en extra titt på era bilder på pixlarna innan ni postar. Ni lägger upp så fina bilder som jag måste radera för att de går emot reglerna. Jag har lagt upp två länkar som hjälper er hur man ändrar storlek eller så kan ni PM:a mig så hjälper jag gärna till.
Denna regel har jag satt upp dels för att alla ska ha en lika stor chans att vara med i tävlingen och dels för att det kan ta timmar med pyssel att beskära och ändra storlekar och få ihop ett snyggt kollage. Ibland måste jag skära bort delar av bilden och jag tycker inte att det är rättvist.
Detta skall inte bli en diskussionstråd, har man åsikter eller frågor om just detta inlägg kan man PM:a mig eller skapa en tråd.
MVH Fridborg
Majsan och Mimmi myser…<3
Min vardagsblogg: www.nattstad.se/isabelle12345
Min hamsterblogg:www.hamsterplace.devote.se
//Isabelle! :)

oj et ej om ed var rätt storlek på bilden men här är rätt! TRUE LOVE <3<3<3<3
INFO: Jag kommer agera följade: De som inte har rätta pixlarna kommer inte med i kollaget så slipper tråden bli så rörig. Lycka till allihopa!
Jag skulle vilja ändra min deltagsbild med en ny om det går bra och om det går..
#25 Det går bra, ladda upp den bara så tar jag bort den gamla.
hm ska den bli sådär liten? sorry första gången jag lägger upp bild här.. men det SKA vara rätt 800x600 :)
Frank och Lucifer.
Hoppas jag har rätt storlek på bilden.
If you fight love, you're always a loser

syskonkärlek <3