2 fina råtthonor
2 fina råttor kom till mig istället för att avlivas. De söker nu hem igen, då de som skulle ta hand om dem från början har backat ur och jag kan inte ha dem kvar hos mig pga plats och tidsbrist.
De är 2 trevliga honor med stora möjligheter för att bli riktigt mysiga råttor. Nyfikna, kontaktsökande och knastriga. Transport kan ordnas till Kallhäll 26/5 samt Dalarna (Borlänge) i början av juni.
De är ba str roan födda 2007-02-02. Kommer ursprungligen från zoo, men är registrerade i srs.

puttar upp lite
hejsan, jag kan vara intresserad! måste bara övertyga de övriga här hemma att det ska gå bra. jag bor i sätra i stockholm, och har tidigare haft två hanråttor, varav ena var köpt genom SRS.
vi skulle kunna maila lite så får vi se vad som händer.
mvh / Sara
Bilden var ju asrolig, "jag håller dig i svansen så du inte ramlar ner"
Hoppas att du kan ta hand om dom :D
Helena
#3 Jag tror mer att hon bara hänger över svansen =) För att hon håller ju i ngt hon äter på :P

#2 jag mailar dig:)
Hihi ja den är rätt söt. Har inte tänkt på att det ser ut som att hon håller i svansen. Men hon sitter och tvättar sig har jag för mig.
Hejsan!
Har du fortfarande töserna kvar?
Mvh /Martina

Ja de finns kvar ännu! Om du är intresserad kan du maila lite informaton om dig och hur råttorna skulle få det hos dig
annica_xx_karlsson@hotmail.com eller här på fokus

putt

Vart bor du? alla som har råttor till salu verkar bo så långt ifrån mig