Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 2135 ggr
Izabelka
2

(s) Palm's råtthanar söker kärleksfullt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har efter mycket om och men kommit fram till att det allra bästa för mina pojkar hade varit att hitta ett nytt kräleksfullt hem. Detta är två helt underbara killar, väldigt fint lugnt temperament, nyfikna och vill gärna vara med så mycket som möjligt. Väldigt alerta och älskar springa lösa här hemma. Det viktigaste är att dem får ett bra hem. Dem bor i en GD rival och den säljer jag för 1000kr med tillbehör (hängmattor, hyllplan, stegar m.m) och även då transport inom helsingborg eller i närheten av helsingborg. Även transport till malmö i nästa vecka går ordna. Har även en mindre bur som är i helt nytt skick som man kan få köpa för någon hundring om man känner att GD riveln är lite för stor.

födelsedatum - 2012-03-01

färg, teckning o hårlag - släthåriga, s/ba var mm & s/ba ir

kön - hanar

kullstorlek vid födsel o vid avvänjning - 11 stycken

faderns namn - Ladugårdens Honeoye

moderns namn - Palm's American Idiot

Örigt - Har som sagt efter mycket tankar beslutat att det kommer vara bäst för dessa två underbara killar att hitta ett nytt hem. Dem är värda det allra bästa och jag kan tyvärr inte ge dem det längre. Dem är helt underbara, tror dem hade trivts bra i en större flock, dem är super sociala, vill alltid vara med och kommer skuttande så fort man öppnar buren. Mycket välhanterade, rumsrena, gnager inte på saker och helt enkelt underbara!

pris och om råttorna är reg i SRS - Dem är registrerade och registreringsbevis medföljer. Pris är inte så viktigt, det viktigaste är ett kärleksfullt långvarit hem!

ort där råttorna finns - Helsingborg, går att ordna transport till Lund, Malmö, Klippan, Höganäs och allt i närheten. Kan troligen transportera var som helst i Skåne.

kontakt - Isabella_905@hotmail.com

Telefon - 0727272032

Om annonsen ska vara låst eller ej - Ej låst

Izabelka
0

*

Izabelka
0

*

Izabelka
0

*

Izabelka
1

*

123fyra
0

Men va söta! Hoppas du hittar ett bra hem för dom !

Zakaraa
0

Gud vilken vacker var! Ska dock inte ha pojkar ;O
Har du hört om Palms vill ha tillbaka dem? :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Izabelka
0

#5 tack, ja det hoppas jag med (: #6 Ja, det är han (: jo, jag har varit i kontakt med henne men hon har dock inte svarat ännu. Så jag tänkte lägga upp här till att börja med och se om det fanns någon intresserad som kan erbjuda ett bra hem (:

Izabelka
0

Puttar upp för pojkarna (:

Pétit
0

Sååå söta! Men har bara honor tyvärr. :)

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Izabelka
0

#9 ja, dom är väldigt söta (: ah, va synd! Hoppas iaf att den snart får ett nytt hem (:

Izabelka
0

Puttar upp för pojkarna (:

Aztrya
0

…Och jag som faktiskt kan fixa transport från skånetrakten. >.o

Men nej! Jag får inte fler hanar, måste se ifall jag lyckas introducera dom jag har först ><
Kommer lixom ha 3 nya pojkar (bebisar och nästan-bebis) och sen Line på 6 månader som redan måste in i den befintliga flocken på 4.

Men gud vad söta. *___*

Izabelka
0

#12 Var ju synd du inte sökte fler pojkar! haha, oj det var många!

Ja, dom är väldigt söta och mysiga råttisar (:

Aztrya
0

#13: Jag söker alltid fler, jag har råttmani, och kommer snart få hem en bur stor nog att kunna acceptera sagda mani :P

Det är väl mer att jag vågar inte ta mig an förrens jag vet om 1) Line får ett nytt hem (Jag har en känsla av att han gör sig bättre som ensamråtta nämligen :/) eller om han lyckas interagera in i flocken, eller 2) hur det går med de andra 2, kanske 3 pojkarna.

…Men gud vad jag vill kidnappa dessa två. ><

Izabelka
1

#14 Haha, jasså på det viset.

Får hoppas att allt går bra då. Du kan ju alltid fundera på det och återkomma om det skulle bli aktuellt med två pojkar till och om dem då fnns kvar (:

Izabelka
0

putt

Aztrya
0

16: Shhhh, putta inte, då kanske dom fortsätter vara kvar! ;)

Fjordell
0

Åå vilka underbaringar…

Izabelka
0

#17 Haha, du får hålla tummarna (;

#18 Ja, det är dem verkligen (: