Råttor iFokus

Råttor

Etikett: rif-och-ifokus
Läst 1421 ggr
Melissa V
0

Varför eran avatar/personlig bild?

Lite nyfiken, varför har ni valt just den avataren ni har?
Byter ni ofta?

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

[morat]
0

Byter aldrig, det är en bild på min första råtta Brownies! Kyss

[Emma--]
0

Tyckte den passade bra som Avatar. Byter väldigt sällan :P

Lamina
0

För att min katt är den finaste som finns! Kyss Har bytt typ 2 gånger sen jag vart medlem för 2 år sen, så det är ju inte särskilt ofta. Men tror inte jag kommer byta nått mer.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Zolah
0

Kompis tecknade mig som en superskurk, RAT ATTACK!

tyckte det var kul och passande ^^

chade
0

Mest för att jag tyckte att den var söt, på lilla Rufus och mig :)

och nej, jag byter inte ofta, för det finns säkert de som är dom mig. känner igen alla personer för deras bild och inte ''nicket'' så jag vill väl vara snäll där haha :D

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[Emma--]
0

#5 Jo man känner snabbt igen bilder. Och kan bli förvirrande när det är en ny bild :P haha

Zakaraa
0

Den passade :P Byter inte ofta alls

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

zickan
0

Jag byter lite då och då. Just nu är det en loga jag funderade att ha på mitt råtteri.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

DuBetMig
0

min passade också bra, bytt 1 ggn tidigare tror jag; så tror min får sitta kvar ett tag till ^^

En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.

Calypso & Nike
0

Tyckte Nike är så söt på bilden när hon var en liten bäbis, så den får sitta kvar just nu. Kanske byter till en bild på alla mina råttor senare när jag har fått hem min nya tös :)

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

deeremf
0

Min var lite komisk och det var verkligen så Nuffs kände det när jag socialtränade henne i början.

Fridborg
0

Jag bytte när jag insåg att ingen skulle känna igen mig eftersom jag hade svart långt lockigt hår på min förra och nu har jag ju blondt och rakt :P

hus-musen
0

Har nog haft samma hela tiden, min numera sen länge bortgågna Whiskas.

Qui dormit, non peccat

[Taxie]
0

Jag har Dunder som profilbild min goseråtta. Har inte bytt nån gång sen jag blev medlem, kanske för jag är lat ;)

Lurvas
0

Har inte bytit sen jag gick med i rif, men har haft andra bilder förut. Jag har den för att jag gillar den, den är lite tydlig man ser direkt vad det är.

Råttliv på Runnavägen

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.

Jinaum
0

Har en bild jag ritat själv. Egentligen en gif animation som går att se på min deviantart.
Bytter väldigt sällan.
Tog den då det är så jag tenderar att se ut och rita mig själv.

dyoxide
0

Har aldrig bytt och kommer nog inte göra det på ett bra tag Glad Det är jag som pussar min lilla Russin när hon va en bebis Kyss

loular
0

Jag har en bild på det viktigaste i världen, min hund och ögonsten. :)

Lancia
1

Min sedan nu länge bortgångna råtta Dex, som jag satte på scannern. Har bytt en gång sedan jag gick med i fokus, men det var lääänge sedan.

Nomad
0

Har bytt en gång på det året jag varit medlem. Byter förmodligen igen men den här bilden är på en av mina första råttor och min lilla kelgris som nu inte finns längre. Han betydde väldigt mkt för mig.

There's no such thing as failures, only early attempts at success =)

darkness
0

Det blev en fin och härlig bild på Nessie Glad men har fler fina bilder som jag vill använda dock Obestämd

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Cederin
0

Har nästan alltid en bild på mig själv som Avatar.. Byter väl var 3-4 månad eller något så att den inte blir för outdated :P

Medarbetare på Naglar och Hår

JoySurrender
1

Min bild säger mycket om min personlighet.

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

silverorm
0

Min bild som jag inte byter speciellt ofta består av 2 av mina pojkar som stod mig nära på ett mkt speciellt sätt. Lakrits och Imagine.Kyss De var dessutom bästa bästa vänner.

Hallonblad
0

Min kisse Sekhmet när hon var liten unge. Kyss För hon förtjänar att visas upp. ;)

Har inte bytt än, men det är inte att säga att jag aldrig tänkt göra det. :) Hittar jag en snyggare bild kanske jag byter, vem vet?

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

Pétit
0

Det här är min andra. Valde den för jag tyckte den var så cool efter att jag hade fixat till den. Det är ju också Kamado på bilden! ♥

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina