Råttor iFokus

Råttor

Etikett: hälsa-skötsel-beteende
Läst 360 ggr
Calypso & Nike
0

Nike till veterinären idag

Idag ska Nike till veterinären kl 15.20 för att kolla upp sin knöl som har växt rätt så snabbt. Är sååå himla nervös för vad det kan vara. Vill ju inte förlora min lilla Nike än. Kommer att skriva här så fort vi kommer hem.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Charlott_
0

Hoppas allt går bra, lycka till! :)

Calypso & Nike
0

Tack så mycket!! :)

[Emma--]
0

Hoppas det går bra :)

Calypso & Nike
0

Tack!!

Pétit
0

Lycka till! :)

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

råttan1
0

Lycka till. Håller tummarna för er.

Calypso & Nike
0

Tack allihopa :) Berättar sedan. Är väldigt nervös nu :(

Calypso & Nike
0

Nu har jag och Nike kommit hem från veterinären. Nike var duktig ändå fast hon försökte slinta ur greppet från veterinärerna. Hade 2 st mycket trevliga tjejer. Dock fick vi ett väldigt jobbigt besked :( Nikes knöl har växt så pass mycket att hon kan få problem med att kissa och bajsa framöver :( Eller så kan hon få problem med att gå. Nu gäller det att ta till vara på varje dag som jag får ha henne kvar. Skulle hon bli dåligare, inte äta eller göra sina behov, var ända rätta att låta henne få somna in :'( En operation i hennes situation i dagsläget blir inte aktuell, då hon kanske inte kommer att klara den. Hade knölen varit mindre och suttit på något annat ställe på henne, kunde de operera bort den. När de kom med beskedet, kom tårarna på en gång. Vill ju helst inte förlora min lilla pälskling, men får hon problem så vill jag ju inte att hon ska plågas heller. Nike är nu i samma bur som Calypso igen och det har inte varit något småbråk mellan dem :) Calypso ligger på kurorten och sover och Nike ligger i ena hängmattan och sover.

123fyra
0

Hoppas ni får så lång tid som möjligt! Aldrig kul att få såna besked :(

Calypso & Nike
0

Jag hoppas oxå på att vi får det.

[Emma--]
0

Hoppas också ni får ha kvar henne ett bra tag till.

Calypso & Nike
0

Man kan ju alltid hoppas på det. Men sen så får dagarna utvisa. Märker jag att hon börjar må sämre, då får hon göra ett återbesök hos veterinären och får somna in. Kommer att ta med hennes kropp hem då och göra en fin grav :) Det känns lite lättare nu när ni skriver så värmande tröstord och att veta att min sambo stöttar mig nu och sen vad som händer i framtiden