Tror hon har skabb. F*n.
Jahapp, då blir det att ringa veterinär imorgon och boka in en tid för min siamesflicka Troya. Hon har små sår på ryggen som, efter allt jag läst via sidan, jag gissar på är skabb.
Blir en hel del stronghold att dela ut till de små. 10 råttor att behandla, woo.
Eller räcker det att jag behandlar honorna, då honor och hanar inte har någon kontakt?
Vad jag förstått så kan du bära det mellan dem så lika bra att behandla hela hushållets råttor. Men någon som vet mer får gärna rätta om jag har fel.
Nej, det blir till att behandla alla råttorna. Lindrigt kommer man inte undan. 
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
…Damn. ><
10 omgånger Stronghold, yay! -.-'
Jaj, tur att det är artspecifikt och slipper till katterna med iaf. xD

Det är väl inga problem alls? 10 råttor är ju inte många, droppa en droppe i nacken på allihop så är det klart sen. :)
Qui dormit, non peccat
Det är snarare det financiella. 3 doser till min kattunge när han hade öronskabb var rätt så dyrt bara det. 10 är med andra ord ganska dyrt. ;)
Ett paket med 3 flaskor räcker till 10 råttor. Kostar 150-200 spänn tror jag.
När jag fick löss bland mina gnagare fick jag behandla 7 råttor och runt 40-50 möss (minns inte exakt hur många jag hade då då jag hade fått 3 olyckskullar). Det tog en jäkla tid, men krävde bara 4 tuber stronghold.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Underbart, då kommer inte den planerade ekonomin dö helt iaf. xD

Ja det är ju en droppe råttorna ska ha, inte en tub! 1 tub räcker med lätthet till 5 råttor iaf och då finns de kvar i den. Och det är 3 i ett paket för 164 kr tror jag det är.
Qui dormit, non peccat