Nytillskottet Katoz Whitney
Här om dagen hämtade jag min nya lilla tjej. En supersöt liten siames rublp. Hon är nyfiken men lite försiktig. Introduktionen med mina två äldre damer har gått bra. "Liten", som jag hittills kallat henne, är väldigt intresserad av de andra men har inte riktigt velat bli nerbrottad och undersökt av min äldsta, Lotta, som kan vara lite hårdhänt. Hon har istället sprungit och gömt sig när Lotta varit för på. Nu verkar det som att dom gjort upp och accepterar varandra. Hittade alla sovandes tillsammans i hängmattan nu på morgonen.
Liten har inte riktigt fått ett namn än men det känns som att hon är en liten Leia. Hon ser lite ut som en utomjordning (eller munk) med sin frilla. Dela gärna med er om ni har något annat namnförslag:)
Jättefin tjej! 
Super söt! Leia är ju ett jättefint namn (: Jag brukar döpa efter hur de beter sig eller ser ut
Åh! Tror detta är min lilla Vladimirs (Katoz Winter) kullsyster
ser verkligen ut som honom! Jättesöt liten flicka
Nu kanske det bara är jag som tycker det, men tycker "Liten" är ett jättegulligt namn på en jättesöt liten råtta. Kan ju bli lite kul sen också om hon blir stor! 
Ja det måste vara syrran, va kul! Skulle vara kul att få se en bild på vladimir nån gång;) tycker också att "liten" är supersött men hon blir nog en leia ändå.:)
#5 åååh, så söt han är. och lik min lilla tjej är han också.
#6 Visst är han, precis lika söt som din