Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 260 ggr
Daydreams
0

Ngn tar bort inlägg!!!

Var är mitt inlägg som jag skrev om reggningen och där folk skrev att de tyckte siten var missskött???

Om du vill ta bort något inlägg så kan du ju meddela varför och ATT du gjort det!

Grodan
0

Det är bra, det behövs städas här!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Soulonfire
0

Dålig stil…. tycker man ska säga till  innan man gör nåt sånt.

Daydreams
0

Vadå städas??? Om inlägget skulle bryta mot reglerna är det väl en sak. Men åsikter måste man väl få ha???

Soulonfire
0

det var väl ändå ett ganska viktigt inlägg?Fundersam

Daydreams
0

#4 Det kanske inte var så viktigt, men vem ska bestämma vad som är viktigt eller ej? Det blir ju en diktatur utan åsiktsfrihet här om en person ska få bestämma vad som får tyckas och vad som inte får tyckas.

Hela ideen med forum är ju att folk ska uttrycka sig, ställa frågor möta andra etc.

Jag vill verkligen ha en officiell förklaring på varför det är borttaget. Så vi alla kan lära oss vad man inte får tycka och uttrycka *ironi*

Soulonfire
0

det är iallafall inte jag som tagit bort det=/ jag vet inte hur man gör för att ta bort ett inlägg om jag ska vara helt ärlig.. vill ta bort ett av mina gamla inlägg, men har iofs inte läst på så mkt, men sklulle vara snällt om nån ville förklara för den tekniska idioten*mig*hur man gör!?Generad

Daydreams
0

lol, nej jag vet att det inte är du. Den enda som kan ta bort ditt inlägg är du själv ELLER som i mitt fall en sitevärd.

Men så här gör du: om du tittar på det du skrivit så ser du under ditt namn, hantera inlägg. klicka på det och så kan du välja att ta bort det.

Taci
0

Men shit vad dålig stil. Som sagt, att ta bort något som bryter mot reglerna är en sak, men även då ska man säga varför man tar bort det.

Soulonfire
0

har testat det men det funkar inte!Fundersam

Daydreams
0

sorryGeneradtydligen kan man bara ta bort ett inlägg inom en timme efter att man skrev det.

Daydreams
0

Så soul on fire, kontakta ninja så kan hon ta bort det

Soulonfire
0

Det ska jag göra! tack för hjälpenGlad

Grodan
0

Det var säkert Bima som städade lite här. Flera av dina inlägg, Daydreams är så provocerande att jag förstår det. Jag tycker du skapar väldigt dålig stämning här.

Daydreams
0

#13 Konstigt precis vad jag tänkt om dig. Men ville inte skriva det eftersom det är ett personangrepp.

Men man kan ju inte gilla alla, och rätt skönt är det!

Tack och lov att jag inte har mössSkrattande

Daydreams
0

Och Bima har inte varit inloggad sedan förra året så det var det inte.

zimzon
0

#15 På hennes sida står det att hon senast var aktiv igår.

Men kan du inte maila I Fokus och fråga varför ditt inlägg togs bort?

EmmaG
0

Inte vart inloggad sen förra året??
Konstigt då att jag fick svar på ett GB av henne för en tid sen ^^
Plus sett henne på några av de andra sajterna.

Skulle Grodan va otrevlig? Det har jag aldrig sett nåt av..?

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Soulonfire
0

hmm… detta kanske inte är nåt vi ska lägga oss i för så länge det inte utbryter fullt krig så är väl det en sak mellan grodan och daydreams? vissa saker bör kanske skötas över den privata mailen?

Daydreams
0

#16 Ja det gör det ju, läste fel. Men jag har aldrig sett henne skriva ngt här. Men kanske missat. Och iFokus kan jag inte fråga för det är inte dem som tagit bort det.

#17 Det är du som säger otrevlig. Inte mina ord.

Daydreams
0

#18 Lilla dimplomatenFlört men du har rätt. Här ska inte bli ngt krig. Dock vill jag ha svar av den som tog bort inlägget varför den gjorde det, och varför jag inte blev meddelad om det.

Det här är INTE en tråd tillägnad grodan och diverse åsikter om henne.

Soulonfire
0

Bra, Verkar inte som om nån tog illa upp iaf!

"Lilla diplomat"Flört tackSkrattande

babsan
0

hur går det ? fått reda på vem som tagit bort dom ??

Stephanie
1

Haha, här var vi trevliga Skrattande Varför inte bara inse att det här sköts av vanliga dödliga och att det kan ske misstag. Men jag skulle inte bli förvånad om det togs bort för att du var otrevlig, för här hade du minsann ingen trevlig ton kan jag säga…

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Taci
0

Varför sånt hack på Daydreams, hon säger bara sin åsikt precis som alla andra, å personligen tycker jag det är skönt när man vågar skriva precis det man tänker, utan att oroa sig för att nån kan bli lite stött.. Vet att det inte var det här tråden handlade om, men nu börjar den ju göra det lite ^^

Btw.. vart håller sajtvärdarna hus ? Vilka är det? ^^ Inte så insatt ;)

Grodan
0

Bima är Sajtvärd. Medarbetare är: Ninja, Liinn och HannaB.

Taci
0

#25, tack, då vet jag :)

Daydreams
0

#23 Anser inte att det är otrevligt att ifrågasätta att inlägg tas bort utan förklaring. Men tycker du det så är det din åsikt.

Att folk hoppar på mig för att jag ifrågasätter, tja det kan jag inte göra mycket åt. Och det bekommer mig inte heller.

JAg skriver aldrig saker för att såra folk men bryr mig mycket mer om råttornas välmående än människornas ev sårade känslor här.

#22 nix inget alls.

Och nu har den som gjort det haft flera dagar på sig att förklara. Dåligt.

#24 Jättebra att det finns fler som vågar stå för sina åsikter. Annars vore ett forum rätt menlöst om alla måste tycka lika.

axolotl
0

det här påminner mig om någonting. men jag kommer inte på vad det är. iallafall så tycker jag att det är mesigt att ta bort inlägg om orsaken bara är att de varit stått i motsats till/varit kritiska mot någon annan åsikt. och det är alltid tråkigt när folk tar saker personligt när de inte är personligt menade. nu ska jag leka med mina råttor. godnatt.

Bima
0

Jag plockar ibland bort inlägg, det var ingenting som var riktat mot någon personligen utan bara för att försöka hålla god ton på sidan.
Har ni några problem eller åsikter om sidan kan ni skriva till mig direkt, jag är faktiskt inne ganska ofta, men har bara inte haft tid på några månader att skriva artiklar och hålla sidan "snygg" i övrigt.
Det tar jag på mig, men jag har bett om Medarbetare - och fått en i Ninja, men hon är inte ansvarig för sidan.

/Bima

Daydreams
0

#29Jag HAR skrivit till dig direkt. För länge sedan utan att få ngt svar. Så det var ju meningslöst.

om om du nu hade tid att städa bort mitt inlägg den dagen, varför hade du då inte tid att städa bort annonserna som direkt bryter mot er regel ang reggning? 

Och exakt vad var det i inlägget som var stötande?

Grodan
0

#29 jag har anmält mig som intresserad av att vara medarbetare… (trots att det skulle vara oerhört otacksamt)… fast det har nu gått några dagar och jag har ev ändrat mig..

En Medarbetare kan ta precis lika mycket ansvar som en värd, nema problema och det förväntar jag mig av mina Medarbetare på mus-ifokus ia f, speciellt om jag inte har tid.

zimzon
0

Jag håller faktiskt med Daydreams om att man iaf borde få ett meddelande om varför ens inlägg tas bort. Vet man inte varför så blir man både irriterad och så vet man inte vad det är man gjorde fel och kan då inte heller bättra sig. :)

[Theriss]
0

Jag tror inte det är någon som tar bort inläggen, utan snarare något. För ett tag sen märkte jag också att en del av mina inlägg helt plötsligt var borta och flera andras också. Det är nån bugg på iFokus tror jag.

Daydreams
0

#33 Bima har ju skrivit att hon tog bort det