OT - Först arg, sen glad
Lite, sådär… bara skriva.
Läser min melj. "Du säger du blivit avbruten kursen och därför söker du den igen men vi kan inte se att du blivit avbruten så kontakta din skola och kontakta sedan oss."
…wtf Hermods? Ni skriver att ni avbrottat mig men ni skickar inte in uppgifterna till dom som ska ha dom? -.-'
Sedan glad. <3
Blev uppringd av Agria då det visade sig att jag råkade betala in min försökring på katt nummer 1 lite sent. Det fixade vi nu, Sedan fixade vi även med katt 2's försäkring, och fick reda på att eftersom jag chippat båda så får jag lite rabatt på försäkringen och annat.
Hon var mycket trevlig hon i telefonen. Gjorde mig glad igen. :)
Har också läst på Hermods, sämsta skit jag varit med om. Läraren ljög och förstörde hela tiden (deras kundtjänst bad mig skriva ett brev som hon kunde framföra till chefen), helt knäpp människa 
Till exempel sa han att man inte behövde hålla deadlines, så länge man fick allt gjort inom kursperioden. Jag hade fullt upp med annat och blev väldigt lättad när jag kunde skjuta på det, men efter ett tag fick jag ett mail om att kursen blivit avbruten då jag var mer än 30 dagar sen med en inlämning.
Mailade kundtjänst (jag har varit i kontakt med dom myyyycket) som sa att jag missuppfattat läraren, så jag kopierade det läraren skrivit och visade. Det var inte möjligt att missuppfatta det då han skrev ordagrant att man inte behövde hålla deadlines. Hon jag pratade med blev helt till sig och sa att han absolut inte fick säga så.
Jag är sååååå glad över att vara klar med den där skiten. Aldrig mer Hermods säger jag bara…

Mvh Stephanie 

#1: Jag skickade 2 mejl till kundtjäns och fick inget svar. Läste på distans och frågade lärarna vilka dagar stödlektionerna var. 'Vet inte' fick jag till svar. 'Fråga supporten'.
Men som sagt, supporten svarade ju inte.
Vad läser du för kurs?

Mvh Stephanie 

Jag läste matte B och Historia A under sommaren. Det är Historia kursen som är avbruten.
Ok, jag läste fysik. Är du klar med matten?

Mvh Stephanie 

Nä, den gick åt helvete den med pga att läraren inte visste dagar för stödlektioner. x___x