Hur hittade ni hit?
Ja, precis som titeln frågar, hur hittade ni till RiF? :)
Själv hade jag en vän som visade mig sidan.
Via "Uppdaterade inlägg"! ;)
Genom google om jag inte minns fel, satt och letade nå råttforum som kunde vara bättre än de andra som finns men förstod inte riktigt hur den här funkade så blev inge.
Men när de andra är så gott som dött så gav jag de här en andra chans och aldrig trivs så bra :)
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Sökte på internet om det fanns nåt råttforum. :)
Gjorde som många andra, hittade det via google
Tur det, fått så mycket hjälp och goda vänner här!
Flickvännen min är en flitig användare av sidan :).
Jag goolade för att få fram den informationen jag ville ha och den ledde mig alltid till Rif :P
#8 Googlade*
Gogglade efter olika råttforum för att hitta information. Hittade det här och ett till.
Letade information när jag skulle köpa råttor, nio av tio gånger blev man länkad till RiF.
En fd kompis tipsade mig om det. :)
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.

Är en del på bl a marsvin och kanin I Fokus, kollade om det fanns för råttor också och det gör det ju. :)
Sökte på google om olika saker om råttor när jag skulle skaffa råttor igen :) Och då fick jag upp resultat härifrån, vilket jag är väldigt glad över.
Jag är osäker, jag Tror det var genom min praktik på en djurbutik där ägaren eller ne anställd tipsade mig. Men jag är väldigt osäker :P
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Via ett annat forum som länkde hit rätt ofta.
Ge mer än du förväntar dig att få.
Genom andra iFokus sajter :) Nu skriver jag inte här så ofta men jag brukar kika i era trådar :P
Bästa vännen Google! 
Hittade sidan genom min kompis, som tipsade om en mycket bra rått sida med en massa info. och hon hade rätt :)
Via spalten Andra ifokussidor :)
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Jag sökte på råttsidor och så hittade jag hit.