Råttbur sökes akut
Hej! Min råtta har blivit riktigt stor nu och jag skulle behöva en riktig råttbur till henne nu så fort som möjligt. Jag har inte råd med en ny bur så om det är någon som säljer en fin begagnad bur hör gärna av er så fort som möjligt. Den behöver inte se jätte fin ut men den får gärna vara ganska lång och bred, det behöver inte finnas några tillbehör till men om det finns så köper jag dem gärna också. Gärna en bild också. Den ska helst kosta under 500kr. Maila mig helst: Kawaiis@live.se
Kram Amanda
Var bor du? Jag har en bur i HBG.
Som #1 säger, kan vara bra att skriva vart du finns
Vi har ev. en bur som står i garaget just nu och skräpar, vet inte om mamma vill sälja den men skadar ju inte att fråga. Den finns en bit utanför Hässleholm i Skåne.
Säger som #1 och #2.
Var bor du?
Jag har två burar till salu.
En GIGANTISK bur som två personer lätt kan sitta och dricka kaffe i. Samt en annan lite mindre som det finns ett litet hål på i bottnen, längst upp i hörnet på plasten, dock inget farligt. Man kan lätt täppa igen det har jag för mig.
Dock vill jag ha lite mer än 500kr för den store :<
Skriver det endast för att jag kan!
Jag har tyvärr ingen bur, men något jag regerade lite på var "Min råtta…" - har du bara en råtta Amanda? Då skulle den nog må bra av att få en kompis eller två :)
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess
På hennes presentation står det att hon har två råttor :)
Dock kanske det är en hona och en hane? :p
Skriver det endast för att jag kan!
Förlåt jag glömde skriva det, bor i Stockholm.
Så den måste finnas i närheten av Stockholm :)
#4 jag har två råttor men dom är osams :/
*puttar upp lite :)