Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 371 ggr
Swadika
1

(S) Två honor omplaceras

Det är med sorg i hjärtat som jag skriver denna annons. Pga ändrade boende kommer jag inte kunna ha tid till mina älsklingar.

1. Nova

Födelsedatum: 10 Oktober 2011

Färg, teckning, hårlag: Hona. toppörad

Kullstorlek: Tror de var 10 st vid 5 veckor.

Fadern: Vet ej

Modern: Vet ej

Pris och reg: Hemmet är viktigare än priset.

Omplaceras pga: Jag kommer till hösten flytta till staden jag bor i och kommer då inte kunna ta med mig mina älsklingar.

Nova är snäll, social och älskar bus och att sova. Hon är lite reserverad mot främlingar, men när hon litar på dig är hon hur snäll och go som helst. Hon är handtam och kryper gärna upp i famnen, även om hon hellre springer runt i sängen ;)

2. Thea

Födelsedatum: 13 Januari 2011

Färg, teckning, hårlag: Hona. toppörad

Kullstorlek: Vet ej

Fadern: Vet ej

Modern: Vet ej

Pris och reg: Hemmet är viktigare än priset.

Omplaceras pga: Jag kommer till hösten flytta till staden jag bor i och kommer då inte kunna ta med mig mina älsklingar.

Jag räddade Thea och hennes syster Dione från ett hem där de inte var älskade, inte handtama, bodde i förliten bur och bet så fort man kom i närheten av dem. Dione försvann nyss från detta liv och nu är Thea kvar. Det är fortfarande mycket jobb med Thea men hon har blivit mycket bättre än vad hon var när hon kom till mig. Idag går det att klappa henne, och låta henne klättra ut buren själv, när hon väl är utanför buren är det inga problem att lyfta henne. Hon är väldigt snäll mot både råttor och människor. Och önskar ett hem där hon kan fortsätta bli tränad för att bli en otroligt social råtta, för det finns inom henne, hon har bara inte fått tillräckligt med kärlek ibörjan av livet.

Båda råttorna placeras tillsammans och måste komma till dig som är van med råttor, och gärna redan ha råttor då de gärna vill komma till en större flock.

Råttorna finns i Norrköping, jag skickar med en mindre bur (som de inte kan bo i, men transporteras i) Vid intresse kan jag sälja deras nuvarande bur för 800:-

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns