Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 414 ggr
Fjordell
5

OT - lååång bilresa!

Jaha, nu har vi suttit i bilen i över 28 timmar, och då har vi ändå 4 timmars bilresa kvar. Vadan detta då? Jo! Vi har lämnat av bebisar och transporterat andras råttor runt om i hela Sverige, samt hämtat upp 3 vuxna som ska flytta in hos mig. Det senaste dygnet har jag alltså haft 12 olika råttor i bilen som är fullproppad med burar! Men vad gör man inte för dessa underbara varelser? Vi har åkt från Piteå - Lycksele - Umeå - Hudiksvall - Uppsala - Sthlm - Mariehed - Uppsala - Gävle - Ullånger - Umeå - Piteå. Det har varit en resa från h*lvetet, men samtidigt JÄKLIGT kul! Vi har kört vilse och flummat runt hos olika uppfödare mitt i natten… Jag sov 3 timmar i Gävle innan jag började köra uppåt igen, och nu har vi lämnat av näst sista råttan, och åker mot Umeå för att lämna av den sista innan jag, mina 3 nya sötpluttar och pojkvännen återvänder hem till kära Piteå! ;) Sen när jag väl är hemma igen så ska nykomlingarna badas, burar städas och så ska jag givetvis fota mina 3 nyanlända snyggingar!

Fjordell
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild från igår, på Almost Black Panther som njuter av solen på en rastplats strax innan han fick komma till sin nya ägare!

Lamina
0

Hoppsan, det vart en snabb landet runt resa. Kul att höra att allt gick bra dock. Glad

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Hallonblad
0

:O Skulle jag aldrig palla. Men bra att någon är villig att ställa upp. Behövs ju att någon skjutsar runt småpluttarna, annars kommer de ju inte dit de ska. :) Bravo!

Söt råtta, för övrigt. :) Blev en vacker bild.

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

[Emma--]
0

Oj vad du ska vara less på att åka bil haha.

Charlott_
0

Åh heregud! Vad gick denna Sverige runt resa på? :P hahah