20/6 Säljes två honor
Jag måste med sorg sälja mina underbara flickor. Tiden räcker tyvärr inte till med det nya jobbet, plus att jag får utslag när jag tar i dom.. :(
födelsedatum: 11/3
färg, teckning o hårlag: Iso: Beige med röda ögon. Pixel: Silvermink med rubinögon. Båda är rexade, dock ganska dåligt rexade
kön: Honor
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): Vet ej
faderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej
moderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Anledningen till att jag omplacerar är för att jag tycker de förtjänar mer tid än vad jag kan ge dom.
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Iso är väldigt egen och inte så kelig av sig. Hon är mer självständig och stretar oftast emot när man lyfter upp henne, men hon har aldrig gjort nåt och när hon väl kommer ut tycker hon det är mysigt att sitta i luvan.
Pixel blir helt lealös när man lyfter upp henne, gillar att ligga när och mysa. Hon är åt det keligare håller helt enkelt.
Båda har väldigt starka personligheter och är väldigt busiga. Dock är dom väldigt ljudkänsliga, har sen jag köpte dom i slutet av april.pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 300kr för båda. De är inte med i någon klubb. Är mycket noga med vart dom hamnar, har ingen brådska att sälja dom så kommer vara petig.
ort där råttan/råttorna finns: De går att se i både Malung i Dalarna och Sköllersta i Örebro då jag åker emellan ganska ofta.
telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): Första kontakt kan tas via pm eller mejlen erika.hogberg89@gmail.com.
Om annonsen ska vara låst eller ej: Tråden behöver ej vara låst.
Det finns även två burar att köpa med. En lite mindre som jag bara har som resebur och en lite större.
OBS de säljer ENDAST TILLSAMMANS!
Otroligt fina, speciellt Iso :) hoppas de hittar ett passande hem! :)
Mvh. Sanne & Djuren
Ja de är underbara! :)
Det är så himla tråkigt att behöva omplacera dom, men måste se till deras bästa och de kan få de bättre hos någon annan.. :(
Såg nu att jag glömt skriva årtal på när de är födda. 11/3-2012 är de födda iaf. :P
Såg nu att jag glömt skriva årtal på när de är födda. 11/3-2012 är de födda iaf. :P
Fina töser!
Tack :) Hoppas någon vill ta hem dom till sig och ge dom ett underbart hem.
Vad fina! 
åh va fina ! :D
De letar fortfarande efter ett nytt och bra hem!
Jag vill gärna ta hand om sötnosarna , men då gäller det att övertala mamma först :o
Ja det kan ju vara ett hinder ;)
De är fortfarande till salu. Läget börjar bli lite mer akut då jag typ lider med dom nu.
Har dock inte lagt ut dom på blocket än, hade hoppast på att slippa det då det finns rätt många puckon där..
Om det är en pengafråga så kan de givetvis diskuteras då hemmet är viktigare än priset.
Nu ligger de även ute på blocket..
Jag kan kanske ta dom. Priset är en faktor (Är någorlunda pank), och sen ifall du kan hålla dom tills i början av augusti (inte säker på datum) då min vän från Örebro kommer åka ner till mig i GBG då.
Jag är ett bra hem, har just nu inte burplats så det räcker, men planerar på att skaffa en FT mycket snart (någon vecka) och då bygga ihop mina två mindre ferplast burar till en enda störra åt flickorna.
Jag är ett kanske. Kanske med lutning mot ja. Måste bara lösa allt med bur som sagt.
Har nu pga ändrade omständigheter valt att ha kvar tjejerna :)
Så tråden kan låsas. :)