Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 830 ggr
[RoxannaH]
0

(K) Råttbur

Jag håller på att bli knäpp av längtan efter råttor igen! Så nu när jag bor i eget så tänkte jag passa på igen när ingen kan klaga Flört

Så jag tänkte kolla om någon säljer någon bra bur i bra skick antingen i Gävle, där omkring, inte för många mil bort. Eller i Örebro då killen ska dit här i veckan.

Den bör vara lagom till minst 2 råttor ;D

Lamina
0

Jag har en bur stående i förrådet som jag inte har någon större användning av. Lagom stor till runt 5 råttor skulle jag säga. Finns i Falun. Om det är av intresse så kan jag måtta och ta bilder.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[RoxannaH]
0

#1 Mer än gärna!

Lamina
0

Den är inte i det bästa skicket dock. Men du får väl avgöra om det duger när jag lägger upp bilder. Oskyldig

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[RoxannaH]
0

Haha aa :)

[RoxannaH]
0

Någon som kanske har tips på vart man kan köpa nya inte allt för dyra runt Gävle, valbo , sandviken, falun?

Lamina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måtten är 75 100 53 (Höjd, bredd, djup) Lagad med formbar termoplast i ett hörn (syns inte om man har i mycket bottematerial eller sätter nått över) och ett av spännena är trasigt. Den är lite smutsig på bilden, men självklart kommer jag göra rent den om du vill ha den.

//Lamina

Lamina
0

Lagningen.

//Lamina

Lamina
0

Trasigt spänne.

//Lamina

Zakaraa
0

Jag har en Ferplast Nota, i Gävle :)
Skickar ett PM med all info ^^

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

[RoxannaH]
0

Ska prata med fästmannen och se vad han kan tänka sig att åka / lägga ut :P

Lamina
0

Min bur flyttade till Borlänge idag, så den är inte längre till salu.

//Lamina

[RoxannaH]
0

Jag har köpt en bur så tråden kan låsas!

Inlägget är låst för nya kommentarer