Det som inte får hända har hänt :(
Min ena lilla hona på max 4 månader fick bebisar den 29/6
. Cubus, Pärla och Gina hade fått vara tillsammans i soffan och lekt, mina döttrar trodde inte det gjorde något för de var ju bara bebisar - Ja, visst ar de det….. Så nu har det som inte får hända hänt. Mamma Pärla och bebisarna mår bra, men det känns inget roligt. Jag skulle aldrig avla på henne för hon hugger som en kobra genom gallret, annars är hon hur underbar som helst. Så om några veckor kommer det att finnas bebisar till salu här i blått med olika tekningar och ev någon Pew också, jag har inte kollat så noga än. Jag kommer också att söka ett nytt hem till mamma Pärla, jag vågar inte ha henne kvar för att mina syskons små barn är här rätt mycket och man vet aldrig vart dom stoppar sina fingrar, hon hugger så det börjar blöda, menn aldrig när man sätter in händerrna i buren eller när hon är med utanför buren, hon är en av mina favvo tjejjer
.
Bilder på hela kalaset kommer när jag får låna kameran.
Fast kan du inte ställa buren högt istället för att omplacera henne? Eller ha råttorna i ett rum som är stängt och låst när syskonbarnen är på besök så att de bara får möta råttorna under övervakning av vuxna?
💣
Det kan ju vara så med att hon vaktar sina bäbisar?
Skulle väl påstå att tiden får avgöra. Ställ så länge undan buren där de inte kan nå den eller förklara för dem att de inte får.
Jo, jag har förklarat för dom och buren står ovan på en hylla. Vi får väl se hur jag gör, det är som sagt en av mina älsklingstöser.
Var bor du? :)

Om du ska sälja bebisar så behöver du göra en tillsalu-annons, annars räknas detta som smygannonsering och tråden kommer tas bort. Tänkte ge dig en förvarning bara
Hojta om du undrar nått.
Qui dormit, non peccat
(Tråden är i kategorin Planerade parningar, fast det är väl motsatsen till vad den är?
)
#4 Jag bor mellan Västerås och Eskilstuna i Kungsör.
#5 Oj, det visste jag inte, Vad snällt att du gav en varning först. Då gör jag en salu annons, även om det känns lite tidigt - men dom ska ju säljas i alla fall
#6 Hahaha DET tänkte jag inte på alls!! Men du har ju helt rätt.