Unge sökes i jönköpingstrakten
Köpte en råttkille i en djuraffär, men nu när jag är lite mer påläst, så inser jag att han måste ha en kompis. Tråkigt att de inte säger sånt i djuraffären. :( Har då en 3 månaders ensam kille som vill ha en kompis. Söker råttunge gärna blue dumbo eller en grå/vit dumbo (fast egentligen funkar vilken sort som helst) i närheten av Jönköping. Så snart som möjligt vore toppen, för då får den nya råttan mycket uppmärksamhet innan skolorna börjar, eftersom dottern är hemma. :) Och så slipper vår "Ville" vara ensam så länge. Kan tänka mig att åka lite utsocknes oxå. :)
Folk brukar vara mycket hjälpsamma vad gäller transport, så kika gärna lite längre bort också, har märkt att det mesta går att lösa :) Vad glad din kille kommer bli för sällskap, eloge till dig! Och ja, djuraffärer är hopplösa. Du kanske skulle kunna upplysa dem lite vänligt, eftersom det ju faktiskt är lag på att flockdjur måste ha sällskap av artfränder?
(Misströsta inte om du får en lite krångligare introduktion, det är möjligt att han glömt bort hur det är att vara flera, isf måste han vänja sig vid tanken först ;)