hur gick det i västerås?
Dags o bli nyfiken på hur det gick för er i på västerås utställningen.
Bullseye kände av värmen och fick nedslag pga svullen lymf i Pet. Ställdes inte i standard. Ev nått värre på g så den ska vi hålla koll på. Men kändes lite mindre när vi kom hem. Ska kolla han med nu i kväll när han installerat sig hemma igen. Blev Ab i pet.
I avelsgrupp standard fick han och avkommorna ett hederspris för avelsarbetet av dumbo med en konkurrens av grupp från Ladugårdens.
I avelsgrupp Pet vann Bullseye tillsammans med 2 söner och en dotter. Även där var det med en konkurrens av grupp från Ladugårdens.
Bilden är från när vi väntade på att gå fram till domarbordet. Bullen slappnade av och det var bara gos.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Då gick det hyfsat i alla fall. Fast det är aldrig kul och snubbla på målsnöret när man är på väg mot en titel.
Visst är råttan på bild 1 en russian blue. ?
Nej men det får vi ta ikapp på stora pet istället. Får han cert där och ett till A pris så blir det ytterligare två titlar för honom.
Shaked Pucko fick Hederspris i pet för dagens fjäskis. Fick även rosett för 4:de pris.
Jätte grattis till Bullseye och Bettys avkommor. Hells ditch, s/ba fick cert och bäst dumbo. Systern, curse of love s/bl fick 1.a pris på standard.
#8# ah nu när jag förstorade upp bilden såg jag self black. Men i första ögon kastet såg han ut som en blue av nåt slag.
Verkar ju ha gått bra för dig, Zickan, grattis!
Någon annan som var där? Skulle vara kul att veta hur det gick för resterande deltagare.
:)
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Jag håller med dig hallonblad. Hur gick det för er andra. Tycker det är intressant o höra hur det gick för er andra. Men även för dig zickan:-).
Min Apa fick ett A I pet, 2:a I standard då han är mörk i färgen och sen testade vi en snabbis i agility (jag sög verkligen och hade ingen aning om vad jag gjorde, domaren visade mig hur man gjorde och då var han jätte duktig så blir att träna hemma inför nästa gång)
#14# där ser man , då ligger ni i träning till nästa agillity tävling. :-) . Kul att det gick bra i pet.
#11 kör på :-)
Var ju Ladugårdens; Lancia och jag som ställde flest djur. Gick bra för Lancia i agility. Ladugårdens sitter inte här på forumet. Men hon vann en hel del i både pet och standard. Plockade iaf bästa pet med en curry tror jag. Även avelsgrupp och uppfödargrupp i standard etc.
Resten kanske dyker upp här men de sitter inteså mycket på rif.
Grattis till alla!