Träffa råttor och ägare
Hej!
Jag undrar jag om jag skulle kunna få komma hem till någon med råttor för att hälsa på dem och lära mig mer om dem :) Har ALDRIG i hela mitt liv hållit i en råtta
Har haft andra djur som gerbiler, kaniner osv. Har dock träffat flera råttor innan. Tänkte bara ifall någon kunde erbjuda sig :) Gärna någon i göteborg!
Tack så hemskt mycket på förhand! 
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Jag har massa mysråttor som gillar att träffa folk, och jag bor i göteborg. :)
#1 Åh, perfekt! Vart i Göteborg finns du? :)
Ute på hisingen, nära Eketrägatan :)
Nära och bra ;) Så du skulle kunna tänka dig ett besök någon gång? Av ca 3 pers.? :)
Det funkar :) Jag, katterna och råttorna har inget emot detta ;)
Jag måste bara få min lägenhet att se bebolig ut igen (A)
Så snällt! :)
Hehe ;) Men bra! Är det någon speciell vecka/dagar du inte kan ha besök? Är du upptagen nu de närmsta dagarna som t.ex. torsdag eller fredag? :)
Jag har eftermiddagar någorlunda lediga (Praktik i allum från 9 till 5) men ska kolla in mitt schema närmare imon :)
Ingen panik ;) Vi kan (nästan) hela Augusti :) Det är bara två dagar vi åker till skara ( 15 Augusti till 16 Augusti ), annars kan vi när som helst :) Så bara det passar bra för dig/er.
Vi kan nog fixa något :P
Nu ska jag sova :)
God natt
Tack så mycket!! :D
Godnatt
Du är välkommen att hälsa på oss, har en kull nu så kommer ha "öppet hus" v 33, kommer en del blivande råttköpare då med.
Bor i Mölnlycke 1 mil utanför Göteborg.
#11 Åhh tack så mycket! Ungar också, superbra!
Jag kommer jättegärna för att hälsa på! Kan alla dagar utom 15-16, men de andra dagarna är vi lediga på. Vilken dag tycker du passar bäst? :)
#12 Har inte bestämt ännu med de andra besökarna, men 15, 17, 18 passar bäst för mig, jobbar de andra dagarna, det bästa är om du kan maila mig så du inte "glöms av" s a s..
kika på uppfödarlistan här på Rif, där står även Pippilotta med.
#13 17 eller 18 blir bra!
Okej, ska skicka ett mail! :)