Etikett: annonsering
Läst 642 ggr
0
(S) 3 underbara honor
Jag har, efter många om och men, beslutat mig för att försöka hitta ett nytt hem åt tre av mina honor. De är alla tre helt underbara och sociala, och är dessutom otroligt stabila och går bra in i flocken, de har aldrig ställt till med några problem. De är kullsyskon och har alltid haft varandra, så därför vill jag inte sära på dem. Jag har inte bråttom att bli av med dem, utan de väntar bara på rätt hem.
Mushu, Shisou & Dovahkiin
- födelsedatum: 25/12 -11
- färg, teckning o hårlag: Mink husky roan resp. black husky roan, alla släta, dumbobärare.
- kön: Honor
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 10
- faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej
- moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Jag väljer att omplacera dessa underbaringar just för att vi inte har klickat alls. De är underbara på alla sätt och vis, men det känns bara inte som att de lever det ultimata livet här. De förtjänar det bästa, och det får de nog tyvärr inte här hos mig…
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: De är alla tre ganska låga i rang, de ställer aldrig till med bråk osv. De är lugna flockmedlemmar, men busiga som tusan! De är även jätteduktiga på att uppfostra småbebisar, inte hårdhänta eller något överhuvudtaget. De accepterar nya flockmedlemmar väldigt snabbt. Alla nya flickor som kommit in i flocken har fått sova med dessa tre redan första natten.
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 300 för alla 3. Ej reg i SRS.
- ort där råttan/råttorna finns: Piteå, kan tas längre norrut, och lite längre söderut, för rätt hem. Transport så långt ner som till Sthlm kan ordnas i början av augusti.
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt: Smsa 0730663013, maila amandafjordell@hotmail.com eller skicka PM.
- Om annonsen ska vara låst eller ej: Ej låst
0
0
0
0
putt!
0
Tråden kan låsas. De har hittat ett nytt hem.
Inlägget är låst för nya kommentarer