Ang HR mm
Nu vet jag att detta INTE är en förlägning av srs men jag tycker ändå att denna info är viktig att ta del av. Har nu ikväll chattat med srs ordförande ang Hr och kommande utställningar hurvida dom är officiella eller inte. Har även fått många förfrågningar ang reggpapper. Här kommer ett sammanfattat svar:
Till alla utställare och reggpapperbeställare inom SRS
Utställning i Västerås och Malå är officiella trots att HR inte kommit ut. Finns dock inget beslut på detta och HR juni kommer inte komma ut utan slås ihop med augustinumret.
Ang reggpappren så är dom slut och nya kommer v31. Vi som är reggad uppfödare får ev dispans så våra bebisar får uppfödarnamn men återigen finns det inget beslut.
Ni andra som beställt det kommer papper om än senare. Jag går ut med denna info då jag dels tycker det är viktiga saker att få veta och sen är ni många som funderat. Jag kan bara beklaga att SRS styrelsen inte går ut med denna information men jag antar att dom tagit semester eller nåt.
Jag hoppas verkligen att beslut kommer snart.
Vad är HR?
If you fight love, you're always a loser
Husråttan. Medlems tidningen man får som medlem i råttsällskapet.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Ah. Den HR!
Inte mer komplicerat än så…
If you fight love, you're always a loser

Tack för infon, Mia!
Trist bara att jag missar ställa ett par råttor nu i V-ås pga att uppfödaren inte kunnat regga dom. :/

#4 Va tråkigt. Den här info är ju så viktig att den kommer ut.
Hoppas ni får jätte kul och fota gärna