Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 974 ggr
The Tardis
0

Sökes stor bur/voljär + mindre resebur

Jag undrar om det finns någon som i första hand kan tänka sig att skänka sina burar till mig.
Är arbetslös och har inte råd med något dyrt, men kan ni inte skänka så make me an offer vad ni vill ha så kanske jag har råd med det.

Otario
0

Antar att burarna följer med, men du får väl kontakta henne och höra; http://www.blocket.se/alvsborg/Rattor_bortskanks_40761864.htm?ca=16&w=1

/ Emma

Fridborg
2

Jag menar dig inget illa nu, jag hoppas att du förstår, jag tänkte bara höra vad du gör om de blir sjuka och de måste till veterinär? Var själv där igår och skulle behandla något så enkelt som löss och det går nästan på 800 kr bara sådär.

Vart bor du?

Bor du i närheten av sthlm kanske jag har en bur till övers snart, måste ha den och sära på två honor ett tag tills de flyttat till sitt nya hem. Botten är sprucken och lagad med silvertejp men fullt duglig. Snyggare saker tror jag inte du får tag på :/

The Tardis
0

Jag har pengar till vård, mat osv, men burar är så hiskeligt dyra Gråter

Sen ska jag börja plugga och jobba till hösten, det är bara nu som jag har det pissigt ekonomiskt.

Jag bor i Sthlm

Fridborg
0

#3 Ja, nya är fruktansvärt dyra! Håll koll på blocket som jag antar att du gör och kolla här. Det är inte alla som orkar jaga köpare.

Själv fick jag en helt Furet tower med 2 tjejer jag tog för omplaceringen och betalade 500 för hela paketet så att säga, så visst finns det billiga burar :)

The Tardis
0

Ja jag håller koll överallt och har även funderat på att bygga om ett skåp till bur. Har en kompis med galler delar, men ingen hel bur.