Babyfika!!
Nu är det dags för råttgos och babyfika
hemma hos mig.
Det kommer finnas massor av bebisar och vuxna råttor att gosa med. Osålda bebisar finns på plats och ev kommer det gå att tinga bebisar också. Egna råttor lämnas hemma dock.
Övriga djur får gärna följa med. Vänligen tala vilket djurslag och hur många djur ni tar med er. Då jag har hund är kravet om man ska ta med sin/sina egna att dom fungerar med andra.
Självklart får man ta med sig sällskap (kompis, partner osv) tala gärna om hur många ni blir så fixar jag fika till alla.
För mer info kontakta mig via fb på shannaras rattery eller ring: 070-4915762.
OBS. Inge säljsnack i tråden.
Övrig info:
Kommer man med tåg kan vi hämta upp vid stationen.
Samåkning är kul om ni är fler som åker från samma ort/by/stad.
Denna inbjudan gäller alla som vill komma. Det är en träff där vi pratar råttor, gosar med dom, fikar och har trevligt. Det kommer finnas minst två reggade uppfödare på plats som gärna svarar på frågor. Man har också chansen att bekanta sig med min uppfödning och se hur mina råttor bor och har det.
Varm välkomna..

Putt
Det kommer bli väldigt roligt! :D
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Var när hur? :D Stad? :D Låter jättekulit :D
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

#3 Det är ca 4 mil norr om uppsala och nio? mil söder om Gävle.
Samåkning från stockholm , uppsala och ev gävle borde gå?
Från Gävle tar det 40 min med upptåget. Vet att zakaraa åker från gävle.
Tid är nu på söndag. DRop in fick mellan 13.30 - 17.30
Alla är som sagt välkomna och även övriga djur bara man talar om innan vilken sorts djur. Antingen hämtar sambon upp vid tågen eller så möter min granne upp på stationen. Kul om du kunde komma.
Det hade varit trevligt, om jag var i rätt ände av landet i helgen. Bara för att få klämma lite. Akut saknad.
//frida

Bor i Örbyhus och om man klickar ovan på länken som heter Shannaras rattery kommer man till inbjudan som även finns på fb.
#4 - åh för en gångs skull var det inte hundra mil från gävle 8-) sämst tajming för min del dock då jag ska vara hundvakt i helgen… är osäker på om hon går ihop med andra så jag tänker inte chansa o ta med henne. en riktig bjässe :)
Har du såna här fik'or (lol vad är det för ord??) ofta? Kommer gärna en annan gång! Kanske kan jag agera chaufför för de som vill åka från gävle :)
Skulle vara så kul o se vilka alla är bakom sina namn :'D
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se
Ville tacka för en grymt trevlig fika! :D
Väldigt trevlig minsan! Ytterst nöjd med de två damer som fick följa med hem :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Vi brukar fika en eller två ggr om året. Så nästa blir väl nästa år?
Tack själva alla ni som kom. Det var väldigt trevligt.